Hengerűrtartalom
776cm3
Üzemanyagtank
20L
Teljesítmény
83 LE
Menetkész tömeg
230kg
Ülésmagasság
855mm
4 699 000 Ft
V-STROM 800DE MŰSZAKI ADATOK
Motor típusa | Négyütemű, kéthengeres, folyadékhűtéses, DOHC |
Sebességváltó | 6-sebességes mechanikus |
Hosszúság | 2345 mm |
Szélesség | 975 mm |
Magasság | 1310 mm |
Tengelytáv | 1570 mm |
Szabad magasság | 220 mm |
Első futómű | Központi rugóstag, tekercsrugó, olajcsillapítás, állítható rugóelőfeszítés |
Hátsó futómű | Fordított teleszkópos, tekercsrugó, olajcsillapítás |
Első fék | Dupla tárcsa |
Hátsó fék | tárcsa |
Első gumiabroncs | 90/90-21M/C, (54H) tömlős |
Hátsó gumiabroncs | 150/70R17M/C (69H), tömlő nélküli |
KÉTIRÁNYÚ GYORSVÁLTÓ A rendszer éppen elegendő időre automatikusan megszakítja a teljesítményleadást a sebességváltó fogaskerekeinek körmein lévő terhelés feloldásához, ezáltal tisztán váltható a következő sebességfokozat, és simább, szinte megszakításmentes gyorsítás érhető el. Így a gázkar elzárása és a kuplungkar használata nélkül lehet lefelé és felfelé váltani, amivel értékes másodperceket tudunk gyűjteni a versenypályán. | |
BLOKKOLÁSGÁTLÓ FÉKRENDSZER Az elektronikus szabályozású blokkolásgátlóval kiegészített fékrendszer biztos úttartást garantál intenzív lassításnál, csúszós útburkolaton is. A rendszer megakadályozza a kerekek blokkolását, ha az útburkolat tapadása hirtelen megváltozik, vagy túlságosan erősen fékez a vezető. Hatékony működése a modern vezérlőegységnek köszönhető, ami fordulatonként ötvenszer ellenőrzi a kerekek forgási sebességét, és az aktuális tapadási viszonyokhoz igazítja a fékerőt. | |
SPECIÁLIS HENGER FELÜLETBEVONAT A SCEM (Suzuki Composite Electrochemical Material) a Suzuki saját fejlesztésű speciális henger felületbevonata. A nikkel-szilíciumkarbid felületkezelő / be-vonó eljárás kifejlesztésében a versenypályákon szerzett tapasz-talatok játszották a főszerepet. | |
BEINDÍTÁST EGYSZERŰSÍTŐ RENDSZER Egy átlagos motorkerékpáron az elindításához a vezetőnek addig kell lenyomva tartania az önindító gombját, amíg a motor be nem indul. A Suzuki Beindítást Egyszerűsítő Rendszere (Suzuki Easy Start System) lehetővé teszi, hogy egy gyors gomb-nyomás elegendő legyen a motor elindításához, éppúgy mint a korszerű autók motorjainak indításakor. | |
MEGFELEL AZ EURO 5 ELŐÍRÁSOKNAK Csak az európai specifikációkkal rendelkező modellek rendelkeznek az EURO 5 előírásnak megfelelő károsanyag kibocsátással. | |
FORDULATSZÁM ASSZISZTENS A fordulatszám asszisztens az ISC mechanizmus segítségével kissé megemeli a motor fordulatszámát, éppen annyira, hogy elinduláskor és alacsony sebességgel való közlekedésnél csökkentse a lefulladás kockázatát. Ezzel a funkcióval a vezető stabilabbnak, magabiztosabbnak érezheti magát a motor nyergében. | |
CSÚSZÓKUPLUNG A Suzuki által kifejlesztett csúszókuplung (Suzuki Clutch Assist System – SCAS), melynek köszönhetően a visszaváltások finomabbak, kontrollálhatóbbak. Működése: lassítás közben, visszaváltások esetén, amikor a fellépő fordulatszám és nyomaték-különbség a hátsó kerék megcsúszásához vezetne, a SCAS csökkenti a kuplungtárcsák közti nyomást, kontrollált csúsztatást engedélyezve. | |
KIPÖRGÉSGÁTLÓ RENDSZER A Suzuki kipörgésgátló rendszere folyamatosan ellenőrzi az első és hátsó kerekek sebességét, a gázmarkolat állását, a főtengely pozícióját, valamint a sebességi fokozatot, és szinte azonnal csökkenti motorteljesítményt, amikor kerék- túlpörgést érzékel. A teljesítmény kontroll a gyújtási idők, továbbá a levegő mennyiségének egyidejű szabályozásával valósul meg, így jön létre a finomabb tapadás. Mindennek eredménye, hogy a hosszú távú motorozás könnyebb és kényelmesebb, ezáltal csökkenti a fáradtságot. | |
INDÍTÁSGÁTLÓ RENDSZER Suzuki Advanced Immobilizer System (SAIS) egy elektronikus indításgátló rendszer, mely a motor indítását csak eredeti kulcs jelenlétében teszi lehetővé. | |
DIGITÁLIS ÜZEMANYAG BEFECSKENDEZÉS Az SDTV egy digitális üzemanyag- befecskendező rendszer. Minden szívótorokban két különálló pillangószelep található, egy primer, melynek nyitását a vezető vezérli a gázkar elfordításával, és egy másodlagos, melyet a központi elektronika nyit-zár motorfordulatszám, sebességfokozat valamint a primer szelep pillanatnyi állása alapján. A másodlagos pillangószelep szerepe az ideális levegő mennyiség és beömlési sebesség beállítása, javítva ezzel az égés hatásfokát, biztosítva a gyorsítások rángatásmentességét, valamint jelentősen növeli az alacsony és középső fordulatszám-tartományban leadott nyomatékot. | |
ABS MÓD A motoros 2 különböző ABS mód közül választhat. 1-es mód esetén minimális beavatkozással él a rendszer. 2-es mód esetén több beavatkozás történik a rendszer részéről, az 1-es módhoz képest. | |
VEZETÉSI MÓD VÁLASZTÓ A Suzuki vezetési mód kiválasztása (S-DMS) három gyújtás és befecskendező térkép közötti váltogatást tesz lehetővé. A görbék közötti váltást a vezető a kormányon elhelyezett kapcsoló segítségével teheti meg akár menet közben is, kiválasztva a stílusához és a tapadási körülményekhez legmegfelelőbb teljesítmény-leadási módot. |
V-STROM 800DE VÁLASZTHATÓ SZÍNVARIÁCIÓK
V-STROM 800DE LEÍRÁS
A cél maga a kaland
Az új V-STROM 800DE azért született, hogy kalandvágyat és vezetési élményt hozzon a mindennapokba, minden egyes túra során. Munkába járáshoz kéne? Vagy elintéznivaló akad a belvárosban? Az is lehet, hogy szükséged lenne egy napra, hogy elszakadj végre a hétköznapi taposómalomból, hogy kiereszd a gőzt kanyarvadászat közben, vagy egy klassz hosszú szakaszon az autópályán. Inkább egy túrára vágysz a messzi ismeretlenbe? Kempingeznél, vadregényes tájakat fedeznél fel? Bármi legyen is a valódi célod, mindegy merre indulsz, a V-STROM 800DE-t úgy tervezték, hogy hűen reagáljon minden mozdulatodra és maximális vezetési élményt nyújtson
Csupaszmotor a javából – a folyamatosan változó vezetési elvárásoknak és igényeknek megfelelően
A kielégítő utcai teljesítmény jegyében, a V-STROM 800DE motorkerékpáron számos innovációt eszközöltek – egy új korszak jegyében. Olyanokat, mint amilyen például a különlegesen karcsú motorblokk megtervezése volt. A leghatékonyabb futóműgeometria jegyében tehát a Suzuki modern, soros elrendezésű iker-motorblokkja kompakt első-hátsó méreteket kapott.
Ez az iparágban egyedülálló!
A Suzuki mérnökei egy új, kéttengelyes elsődleges kiegyenlítőt hoztak létre, ami a sorozatgyártású motorkerékpárok esetében úttörő. A két kiegyenlített tengely a forgattyús tengelyhez képest 90 fokos szögben helyezkedik el.
Ezzel, az új motorblokkal szemben támasztott igény elsősorban a megfelelő nyomaték és teljesítmény volt, ugyanakkor szem előtt kellett tartani számos más, fontos kritériumot is.
Kipufogó rendszer
A 2 az 1-ben kipufogórendszer kellemes hangot ad és maximalizálja a teljesítményt, nem csak a nagy sebességű túrák során, de akkor is, amikor lassan, alacsony fordulatszámot tartva haladsz lefelé a kemping ösvényein a parkolóhelyedig. Ami azonban ennél is fontosabb, hogy a kettős katalizátor által a motorblokk megfelel az Euro 5 károsanyag-kibocsátási előírásoknak. A motor felfelé ívelő kipufogója nem csak látványos, de úgy tervezték, hogy ne zavarja a V-STROM 800DE hosszú rugóútját.
Suzuki Vezetési-mód választó (SDMS )
Lehetőség van három különböző teljesítményszint közül választani, hogy az a legjobban illeszkedjen egyaránt a változó vezetési körülményekhez és a saját igényekhez. Bár mindhárom üzemmód gyakorlatilag maximális motorteljesítményt nyújt, a gázreakció és a nyomaték jellemzőinek finomabb szabályozása, különösen a gázmarkolat enyhén nyitott állásból a középső fordulatszám-tartomány tetejéig történő elfordításakor, azaz gyorsításkor, lehetővé teszi a motoros számára a magabiztos, élvezetes motorozást.
Suzuki kipörgésgátló rendszer (STCS)
A hátsó kerék esetleges megcsúszásának megakadályozására tervezett rendszer csökkenti a motorosra ható stresszt, a fáradtság érzetet, ezáltal nagyobb biztonságot nyújt a vezető számára a motorkerékpár irányításában. A rendelkezésre álló, választható 4 üzemmód szabályozza, hogy milyen gyorsan reagáljon a rendszer, mennyire proaktívan legyen korlátozva a kerék kipörgése, de igény szerint a funkció ki is kapcsolható.
G (Gravel – kavics) üzemmód
A már meglévő 3 kipörgésgátló üzemmódon (+ OFF) kívül a V-STROM 800DE rendelkezik egy új, G (kavics) üzemmód beállítással, ami a gyújtás időpontjának eltolásával korlátozott mértékű csúszást tesz lehetővé a burkolatlan útfelületeken. Ennek eredményeképpen a motorkerékpár irányítható marad, továbbra is egyenletes teljesítményt nyújt, ami elengedhetetlen a vadregényes erdei ösvények és kavicsos mellékutak felfedezéséhez.
Amennyiben kérdése van, árajánlatot kérne vagy vásárolni szeretne, keressen minket bizalommal!
+36-20-247-0646
*A képek csak illusztrációk. A szöveges tartalom kizárólag tájékoztató jellegű és nem minősül ajánlattételnek. Az esetleges elírásokért felelősséget nem vállalunk. További információkért és árajánlatért, kérjük látogasson el kereskedésünkbe.