Skip to content

Hengerűrtartalom

776cm3

Üzemanyagtank

20L

Teljesítmény

83 LE

Menetkész tömeg

230kg

Ülésmagasság

855mm

4 699 000 Ft

V-STROM 800DE MŰSZAKI ADATOK


Motor típusa Négyütemű, kéthengeres, folyadékhűtéses, DOHC 
Sebességváltó 6-sebességes mechanikus
Hosszúság 2345 mm 
Szélesség 975 mm 
Magasság 1310 mm 
Tengelytáv 1570 mm 
Szabad magasság 220 mm 
Első futómű Központi rugóstag, tekercsrugó, olajcsillapítás, állítható rugóelőfeszítés
Hátsó futómű Fordított teleszkópos, tekercsrugó, olajcsillapítás
Első fék Dupla tárcsa 
Hátsó fék tárcsa 
Első gumiabroncs 90/90-21M/C, (54H) tömlős
Hátsó gumiabroncs 150/70R17M/C (69H), tömlő nélküli

KÉTIRÁNYÚ GYORSVÁLTÓ
A rendszer éppen elegendő időre automatikusan megszakítja a teljesítményleadást a sebességváltó fogaskerekeinek körmein lévő terhelés feloldásához, ezáltal tisztán váltható a következő sebességfokozat, és simább, szinte megszakításmentes gyorsítás érhető el. Így a gázkar elzárása és a kuplungkar használata nélkül lehet lefelé és felfelé váltani, amivel értékes másodperceket tudunk gyűjteni a versenypályán.
BLOKKOLÁSGÁTLÓ FÉKRENDSZER
Az elektronikus szabályozású blokkolásgátlóval kiegészített fékrendszer biztos úttartást garantál intenzív lassításnál, csúszós útburkolaton is. A rendszer megakadályozza a kerekek blokkolását, ha az útburkolat tapadása hirtelen megváltozik, vagy túlságosan erősen fékez a vezető. Hatékony működése a modern vezérlőegységnek köszönhető, ami fordulatonként ötvenszer ellenőrzi a kerekek forgási sebességét, és az aktuális tapadási viszonyokhoz igazítja a fékerőt.
SPECIÁLIS HENGER FELÜLETBEVONAT
A SCEM (Suzuki Composite Electrochemical Material) a Suzuki saját fejlesztésű speciális henger felületbevonata. A nikkel-szilíciumkarbid felületkezelő / be-vonó eljárás kifejlesztésében a versenypályákon szerzett tapasz-talatok játszották a főszerepet.
BEINDÍTÁST EGYSZERŰSÍTŐ RENDSZER
Egy átlagos motorkerékpáron az elindításához a vezetőnek addig kell lenyomva tartania az önindító gombját, amíg a motor be nem indul. A Suzuki Beindítást Egyszerűsítő Rendszere (Suzuki Easy Start System) lehetővé teszi, hogy egy gyors gomb-nyomás elegendő legyen a motor elindításához, éppúgy mint a korszerű autók motorjainak indításakor.
MEGFELEL AZ EURO 5 ELŐÍRÁSOKNAK
Csak az európai specifikációkkal rendelkező modellek rendelkeznek az EURO 5 előírásnak megfelelő károsanyag kibocsátással.
FORDULATSZÁM ASSZISZTENS
A fordulatszám asszisztens az ISC mechanizmus segítségével kissé megemeli a motor fordulatszámát, éppen annyira, hogy elinduláskor és alacsony sebességgel való közlekedésnél csökkentse a lefulladás kockázatát. Ezzel a funkcióval a vezető stabilabbnak, magabiztosabbnak érezheti magát a motor nyergében.
CSÚSZÓKUPLUNG
A Suzuki által kifejlesztett csúszókuplung (Suzuki Clutch Assist System – SCAS), melynek köszönhetően a visszaváltások finomabbak, kontrollálhatóbbak. Működése: lassítás közben, visszaváltások esetén, amikor a fellépő fordulatszám és nyomaték-különbség a hátsó kerék megcsúszásához vezetne, a SCAS csökkenti a kuplungtárcsák közti nyomást, kontrollált csúsztatást engedélyezve.
KIPÖRGÉSGÁTLÓ RENDSZER
A Suzuki kipörgésgátló rendszere folyamatosan ellenőrzi az első és hátsó kerekek sebességét, a gázmarkolat állását, a főtengely pozícióját, valamint a sebességi fokozatot, és szinte azonnal csökkenti motorteljesítményt, amikor kerék- túlpörgést érzékel. A teljesítmény kontroll a gyújtási idők, továbbá a levegő mennyiségének egyidejű szabályozásával valósul meg, így jön létre a finomabb tapadás. Mindennek eredménye, hogy a hosszú távú motorozás könnyebb és kényelmesebb, ezáltal csökkenti a fáradtságot.
INDÍTÁSGÁTLÓ RENDSZER
Suzuki Advanced Immobilizer System (SAIS) egy elektronikus indításgátló rendszer, mely a motor indítását csak eredeti kulcs jelenlétében teszi lehetővé.
DIGITÁLIS ÜZEMANYAG BEFECSKENDEZÉS
Az SDTV egy digitális üzemanyag- befecskendező rendszer. Minden szívótorokban két különálló pillangószelep található, egy primer, melynek nyitását a vezető vezérli a gázkar elfordításával, és egy másodlagos, melyet a központi elektronika nyit-zár motorfordulatszám, sebességfokozat valamint a primer szelep pillanatnyi állása alapján. A másodlagos pillangószelep szerepe az ideális levegő mennyiség és beömlési sebesség beállítása, javítva ezzel az égés hatásfokát, biztosítva a gyorsítások rángatásmentességét, valamint jelentősen növeli az alacsony és középső fordulatszám-tartományban leadott nyomatékot.
ABS MÓD
A motoros 2 különböző ABS mód közül választhat. 1-es mód esetén minimális beavatkozással él a rendszer. 2-es mód esetén több beavatkozás történik a rendszer részéről, az 1-es módhoz képest.
VEZETÉSI MÓD VÁLASZTÓ
A Suzuki vezetési mód kiválasztása (S-DMS) három gyújtás és befecskendező térkép közötti váltogatást tesz lehetővé. A görbék közötti váltást a vezető a kormányon elhelyezett kapcsoló segítségével teheti meg akár menet közben is, kiválasztva a stílusához és a tapadási körülményekhez legmegfelelőbb teljesítmény-leadási módot.

V-STROM 800DE VÁLASZTHATÓ SZÍNVARIÁCIÓK

Sárga/Kék (YU1)

Fekete/Kék (YVB)

Szürke/Sárga (QT7)

V-STROM 800DE LEÍRÁS

A cél maga a kaland

Az új V-STROM 800DE azért született, hogy kalandvágyat és vezetési élményt hozzon a mindennapokba, minden egyes túra során. Munkába járáshoz kéne? Vagy elintéznivaló akad a belvárosban? Az is lehet, hogy szükséged lenne egy napra, hogy elszakadj végre a hétköznapi taposómalomból, hogy kiereszd a gőzt kanyarvadászat közben, vagy egy klassz hosszú szakaszon az autópályán. Inkább egy túrára vágysz a messzi ismeretlenbe? Kempingeznél, vadregényes tájakat fedeznél fel? Bármi legyen is a valódi célod, mindegy merre indulsz, a V-STROM 800DE-t úgy tervezték, hogy hűen reagáljon minden mozdulatodra és maximális vezetési élményt nyújtson

Csupaszmotor a javából – a folyamatosan változó vezetési elvárásoknak és igényeknek megfelelően

A kielégítő utcai teljesítmény jegyében, a V-STROM 800DE motorkerékpáron számos innovációt eszközöltek – egy új korszak jegyében. Olyanokat, mint amilyen például a különlegesen karcsú motorblokk megtervezése volt. A leghatékonyabb futóműgeometria jegyében tehát a Suzuki modern, soros elrendezésű iker-motorblokkja kompakt első-hátsó méreteket kapott.

Ez az iparágban egyedülálló!

A Suzuki mérnökei egy új, kéttengelyes elsődleges kiegyenlítőt hoztak létre, ami a sorozatgyártású motorkerékpárok esetében úttörő. A két kiegyenlített tengely a forgattyús tengelyhez képest 90 fokos szögben helyezkedik el.

Ezzel, az új motorblokkal szemben támasztott igény elsősorban a megfelelő nyomaték és teljesítmény volt, ugyanakkor szem előtt kellett tartani számos más, fontos kritériumot is.

Kipufogó rendszer

A 2 az 1-ben kipufogórendszer kellemes hangot ad és maximalizálja a teljesítményt, nem csak a nagy sebességű túrák során, de akkor is, amikor lassan, alacsony fordulatszámot tartva haladsz lefelé a kemping ösvényein a parkolóhelyedig. Ami azonban ennél is fontosabb, hogy a kettős katalizátor által a motorblokk megfelel az Euro 5 károsanyag-kibocsátási előírásoknak. A motor felfelé ívelő kipufogója nem csak látványos, de úgy tervezték, hogy ne zavarja a V-STROM 800DE hosszú rugóútját.

Suzuki Vezetési-mód választó (SDMS )

Lehetőség van három különböző teljesítményszint közül választani, hogy az a legjobban illeszkedjen egyaránt a változó vezetési körülményekhez és a saját igényekhez. Bár mindhárom üzemmód gyakorlatilag maximális motorteljesítményt nyújt, a gázreakció és a nyomaték jellemzőinek finomabb szabályozása, különösen a gázmarkolat enyhén nyitott állásból a középső fordulatszám-tartomány tetejéig történő elfordításakor, azaz gyorsításkor, lehetővé teszi a motoros számára a magabiztos, élvezetes motorozást.

Suzuki kipörgésgátló rendszer (STCS)

A hátsó kerék esetleges megcsúszásának megakadályozására tervezett rendszer csökkenti a motorosra ható stresszt, a fáradtság érzetet, ezáltal nagyobb biztonságot nyújt a vezető számára a motorkerékpár irányításában. A rendelkezésre álló, választható 4 üzemmód szabályozza, hogy milyen gyorsan reagáljon a rendszer, mennyire proaktívan legyen korlátozva a kerék kipörgése, de igény szerint a funkció ki is kapcsolható.

G (Gravel – kavics) üzemmód

A már meglévő 3 kipörgésgátló üzemmódon (+ OFF) kívül a V-STROM 800DE rendelkezik egy új, G (kavics) üzemmód beállítással, ami a gyújtás időpontjának eltolásával korlátozott mértékű csúszást tesz lehetővé a burkolatlan útfelületeken. Ennek eredményeképpen a motorkerékpár irányítható marad, továbbra is egyenletes teljesítményt nyújt, ami elengedhetetlen a vadregényes erdei ösvények és kavicsos mellékutak felfedezéséhez.

Amennyiben kérdése van, árajánlatot kérne vagy vásárolni szeretne, keressen minket bizalommal!

+36-20-378-1061 
+36-20-247-0646 

*A képek csak illusztrációk. A szöveges tartalom kizárólag tájékoztató jellegű és nem minősül ajánlattételnek. Az esetleges elírásokért felelősséget nem vállalunk. További információkért és árajánlatért, kérjük látogasson el kereskedésünkbe.