Skip to content

V-STROM 1050DE M4

Hengerűrtartalom

1037cm3

Fogyasztás

4.9L / 100 km

Teljesítmény

106LE

Nyomaték

101Nm

Menetkész tömeg

252kg

Ülésmagasság

880mm

6 299 000 Ft

V-STROM 1050DE MŰSZAKI ADATOK


Motor típusa Négyütemű, folyadékhűtéses, DOHC, 90 fokban döntött kéthengeres V-motor 
Üzemanyagtank 20 L 
Sebességváltó 6 sebességes mechanikus
Hosszúság 2265 mm 
Szélesség 960 mm 
Magasság 1505 mm 
Tengelytáv 1555 mm 
Szabad magasság 190 mm 
Első futómű Fordított teleszkópvilla, tekercsrugó, olajcsillapítás
Hátsó futómű Központi rugóstag, tekercsrugó, olajcsillapítás
Első fék Dupla tárcsa 
Hátsó fék Tárcsa 
Első gumiabroncs 90/90-21M/C (54H), tömlős kivitel
Hátsó gumiabroncs 150/70R17M/C (69H), tömlő nélküli
Co2 kibocsátás*115 g / km


*A számítás a Worldwide Motorcycle Test Cycle (WMTC) szerinti kipufogógáz-kibocsátás mérési feltételrendszeren alapul. A tényleges üzemanyag-fogyasztás és a hatótávolság bizonyos tényezők függvényében eltérhet a fenti értéktől.

KÉTIRÁNYÚ GYORSVÁLTÓ
A rendszer éppen elegendő időre automatikusan megszakítja a teljesítményleadást a sebességváltó fogaskerekeinek körmein lévő terhelés feloldásához, ezáltal tisztán váltható a következő sebességfokozat, és simább, szinte megszakításmentes gyorsítás érhető el. Így a gázkar elzárása és a kuplungkar használata nélkül lehet lefelé és felfelé váltani, amivel értékes másodperceket tudunk gyűjteni a versenypályán.
BLOKKOLÁSGÁTLÓ FÉKRENDSZER
Az elektronikus szabályozású blokkolásgátlóval kiegészített fékrendszer biztos úttartást garantál intenzív lassításnál, csúszós útburkolaton is. A rendszer megakadályozza a kerekek blokkolását, ha az útburkolat tapadása hirtelen megváltozik, vagy túlságosan erősen fékez a vezető. Hatékony működése a modern vezérlőegységnek köszönhető, ami fordulatonként ötvenszer ellenőrzi a kerekek forgási sebességét, és az aktuális tapadási viszonyokhoz igazítja a fékerőt.
SPECIÁLIS HENGER FELÜLETBEVONAT
A SCEM (Suzuki Composite Electrochemical Material) a Suzuki saját fejlesztésű speciális henger felületbevonata. A nikkel-szilíciumkarbid felületkezelő / be-vonó eljárás kifejlesztésében a versenypályákon szerzett tapasz-talatok játszották a főszerepet.
BEINDÍTÁST EGYSZERŰSÍTŐ RENDSZER
Egy átlagos motorkerékpáron az elindításához a vezetőnek addig kell lenyomva tartania az önindító gombját, amíg a motor be nem indul. A Suzuki Beindítást Egyszerűsítő Rendszere (Suzuki Easy Start System) lehetővé teszi, hogy egy gyors gomb-nyomás elegendő legyen a motor elindításához, éppúgy mint a korszerű autók motorjainak indításakor.
MEGFELEL AZ EURO 5 ELŐÍRÁSOKNAK
Csak az európai specifikációkkal rendelkező modellek rendelkeznek az EURO 5 előírásnak megfelelő károsanyag kibocsátással.
FORDULATSZÁM ASSZISZTENS
A fordulatszám asszisztens az ISC mechanizmus segítségével kissé megemeli a motor fordulatszámát, éppen annyira, hogy elinduláskor és alacsony sebességgel való közlekedésnél csökkentse a lefulladás kockázatát. Ezzel a funkcióval a vezető stabilabbnak, magabiztosabbnak érezheti magát a motor nyergében.
CSÚSZÓKUPLUNG
A Suzuki által kifejlesztett csúszókuplung (Suzuki Clutch Assist System – SCAS), melynek köszönhetően a visszaváltások finomabbak, kontrollálhatóbbak. Működése: lassítás közben, visszaváltások esetén, amikor a fellépő fordulatszám és nyomaték-különbség a hátsó kerék megcsúszásához vezetne, a SCAS csökkenti a kuplungtárcsák közti nyomást, kontrollált csúsztatást engedélyezve.
KIPÖRGÉSGÁTLÓ RENDSZER
A Suzuki kipörgésgátló rendszere folyamatosan ellenőrzi az első és hátsó kerekek sebességét, a gázmarkolat állását, a főtengely pozícióját, valamint a sebességi fokozatot, és szinte azonnal csökkenti motorteljesítményt, amikor kerék- túlpörgést érzékel. A teljesítmény kontroll a gyújtási idők, továbbá a levegő mennyiségének egyidejű szabályozásával valósul meg, így jön létre a finomabb tapadás. Mindennek eredménye, hogy a hosszú távú motorozás könnyebb és kényelmesebb, ezáltal csökkenti a fáradtságot.
INDÍTÁSGÁTLÓ RENDSZER
Suzuki Advanced Immobilizer System (SAIS) egy elektronikus indításgátló rendszer, mely a motor indítását csak eredeti kulcs jelenlétében teszi lehetővé.
DIGITÁLIS ÜZEMANYAG BEFECSKENDEZÉS
Az SDTV egy digitális üzemanyag- befecskendező rendszer. Minden szívótorokban két különálló pillangószelep található, egy primer, melynek nyitását a vezető vezérli a gázkar elfordításával, és egy másodlagos, melyet a központi elektronika nyit-zár motorfordulatszám, sebességfokozat valamint a primer szelep pillanatnyi állása alapján. A másodlagos pillangószelep szerepe az ideális levegő mennyiség és beömlési sebesség beállítása, javítva ezzel az égés hatásfokát, biztosítva a gyorsítások rángatásmentességét, valamint jelentősen növeli az alacsony és középső fordulatszám-tartományban leadott nyomatékot.
MOZGÁSKÖVETŐ FÉKRENDSZER
A mozgáskövető fékrendszer (Motion Track Brake System) a beépített tehetetlenségmérő (IMU), valamint a jármű helyzete, illetve az első és hátsó kerék sebessége alapján lehetővé teszi, hogy az ABS ne csak a jármű függőleges helyzetében léphessen működésbe, hanem akkor is, amikor a motorkerékpár épp valamelyik oldalra be van döntve.
VEZETÉSI MÓD VÁLASZTÓ
A Suzuki vezetési mód kiválasztása (S-DMS) három gyújtás és befecskendező térkép közötti váltogatást tesz lehetővé. A görbék közötti váltást a vezető a kormányon elhelyezett kapcsoló segítségével teheti meg akár menet közben is, kiválasztva a stílusához és a tapadási körülményekhez legmegfelelőbb teljesítmény-leadási módot.
VISSZAGURULÁS-GÁTLÓ
Amennyiben a motoros hegymenetben fék használatával lassít, majd áll meg, a jármű megállását követően a fékkar/fékpedál elengedése után a fékrendszer 30 másodpercig még automatikusan álló helyzetben tartja a motort a visszagurulás elkerülése miatt. Ez lehetővé teszi a motoros számára a lejtőn történő zökkenőmentes elindulást.
gsx-s1000gt tulajdonságokSEBESSÉGTARTÓ AUTOMATIKA (TEMPOMAT)
A tempomat lehetővé teszi a motoros számára, hogy a beállított sebességgel haladjon a gázkar folyamatos húzása nélkül, aminek köszönhetően a hosszú utak során lényegesen csökken a motoros fáradtságérzete.
LEJTMENETVEZÉRLŐ
A Lejtmenetvezérlő folyamatosan monitorozza a jármű helyzetét még lejtőn való haladáskor is. Lejtmenet alkalmával akár a fékkar, akár a fékpedál működtetése során a rendszer a féknyomást olyan módon szabályozza, hogy a fékezés során a hátsó kerék ne tudjon az úttól elemelkedni.
TERHELÉSFÜGGŐ VEZÉRLŐRENDSZER
A rendszer a motor terhelési állapotának függvényében segíti az optimális fékerő használatát. A rendszer a fékezés alkalmával folyamatosan figyeli a motor terhelését és a terhelésnek megfelelően állítja a féknyomást. Más nyomást alkalmaz a rendszer teljes- és mást részterhelés esetén.
ELEKTRONIKUS MOTORVEZÉRLÉS
A fojtószelepházak pillangószelepéit egy fejlett, elektronikus motorvezérlő rendszer szabályozza.

Suzuki V-STROM 1050DE választható színvariációk

Sárga (CD8)

Fekete (KGL)

Kék (JWN)

V-STROM 1050DE leírás

A KALAND MESTERE

Bárhová is vezessen az utad. Tapasztald meg a gondtalan túrázást és az ismeretlen utak felfedezésének élményét! Nem számít, hogy a kaland milyen messzi tájakara sodor téged. Az új V-STROM 1050DE a létező legnagyobb szabadságot adja neked!

Ha érdekli egy fergetegesen szórakoztató és megbízható, professzionális V2-es gép.

Az V-STROM 1050DE minden kétséget kizáróan egy félelmetes bestia. Minden téren zseniális motorkerékpár – design, teljesítmény, megbízhatóság, kényelem és ár. Masszív felépítés jellemzi, mégis komfortos és hosszú távon is élvezhető üléspozícióval büszkélkedhet.

Csöppnyi ízelítő mindabból, amit a V-STROM 1050DE nyújtani tud:

Suzuki Vezetési-mód választó (SDMS )

Lehetőség van három különböző teljesítményszint közül választani, hogy az a legjobban illeszkedjen egyaránt a változó vezetési körülményekhez és a saját igényekhez. Bár mindhárom üzemmód gyakorlatilag maximális motorteljesítményt nyújt, a gázreakció és a nyomaték jellemzőinek finomabb szabályozása, különösen a gázmarkolat enyhén nyitott állásból a középső fordulatszám-tartomány tetejéig történő elfordításakor, azaz gyorsításkor, lehetővé teszi a motoros számára a magabiztos, élvezetes motorozást.

Suzuki kipörgésgátló rendszer (STCS)

A hátsó kerék esetleges megcsúszásának megakadályozására tervezett rendszer csökkenti a motorosra ható stresszt, a fáradtság érzetet, ezáltal nagyobb biztonságot nyújt a vezető számára a motorkerékpár irányításában. A rendelkezésre álló, választható 4 üzemmód szabályozza, hogy milyen gyorsan reagáljon a rendszer, mennyire proaktívan legyen korlátozva a kerék kipörgése, de igény szerint a funkció ki is kapcsolható.

G (Gravel – kavics) üzemmód

A már meglévő 3 kipörgésgátló üzemmódon (+ OFF) kívül a V-STROM 1050DE rendelkezik egy új, G (kavics) üzemmód beállítással, ami a gyújtás időpontjának eltolásával korlátozott mértékű csúszást tesz lehetővé a burkolatlan útfelületeken. Ennek eredményeképpen a motorkerékpár irányítható marad, továbbra is egyenletes teljesítményt nyújt, ami elengedhetetlen a vadregényes erdei ösvények és kavicsos mellékutak felfedezéséhez.

Hátsó ABS kikapcsolt üzemmód

A V-STROM 1050DE lehetővé teszi a hátsó ABS kikapcsolását a jobb irányíthatóság érdekében kavicsos és más, burkolatlan útfelületen. Emellett a Motion Track fékrendszert a nagyobb első kerékhez, az eltérő vázgeometriához és a megnövelt rugóúthoz optimalizálták.

Visszagurulás-gátló rendszer

A rendszer megállás után 30 másodpercig automatikusan behúzva tartja a hátsó féket, a fékkar vagy a fékpedál működtetésének hiányában is. Ennek segítségével a motor zökkenőmentesen, hátra gurulás nélkül indítható.

Terhelésfüggő vezérlőrendszer

A rendszer függetlenül az utasok számától vagy a csomagok mennyiségétől, adott pillanatban felismeri a terhelésben jelentkező változásokat, és a stabil fékezés biztosításának érdekében automatikusan beállítja a féknyomást.

Lejtmenetvezérlő rendszer

A rendszer folyamatosan figyeli a motorkerékpár helyzetét és szögét, ennek megfelelően a féknyomást úgy szabályozza, hogy megakadályozza a hátsó kerék felemelkedését, ezzel elősegítve a magabiztos fékezést lejtmenet során.

Amennyiben kérdése van, árajánlatot kérne vagy vásárolni szeretne, keressen minket bizalommal!

+36-20-378-1061 
+36-20-247-0646 

*A képek csak illusztrációk. A szöveges tartalom kizárólag tájékoztató jellegű és nem minősül ajánlattételnek. Az esetleges elírásokért felelősséget nem vállalunk. További információkért és árajánlatért, kérjük látogasson el kereskedésünkbe.