V-STROM 1050DE M4
Hengerűrtartalom
1037cm3
Fogyasztás
4.9L / 100 km
Teljesítmény
106LE
Nyomaték
101Nm
Menetkész tömeg
252kg
Ülésmagasság
880mm
6 299 000 Ft
V-STROM 1050DE MŰSZAKI ADATOK
Motor típusa | Négyütemű, folyadékhűtéses, DOHC, 90 fokban döntött kéthengeres V-motor |
Üzemanyagtank | 20 L |
Sebességváltó | 6 sebességes mechanikus |
Hosszúság | 2265 mm |
Szélesség | 960 mm |
Magasság | 1505 mm |
Tengelytáv | 1555 mm |
Szabad magasság | 190 mm |
Első futómű | Fordított teleszkópvilla, tekercsrugó, olajcsillapítás |
Hátsó futómű | Központi rugóstag, tekercsrugó, olajcsillapítás |
Első fék | Dupla tárcsa |
Hátsó fék | Tárcsa |
Első gumiabroncs | 90/90-21M/C (54H), tömlős kivitel |
Hátsó gumiabroncs | 150/70R17M/C (69H), tömlő nélküli |
Co2 kibocsátás* | 115 g / km |
*A számítás a Worldwide Motorcycle Test Cycle (WMTC) szerinti kipufogógáz-kibocsátás mérési feltételrendszeren alapul. A tényleges üzemanyag-fogyasztás és a hatótávolság bizonyos tényezők függvényében eltérhet a fenti értéktől.
KÉTIRÁNYÚ GYORSVÁLTÓ A rendszer éppen elegendő időre automatikusan megszakítja a teljesítményleadást a sebességváltó fogaskerekeinek körmein lévő terhelés feloldásához, ezáltal tisztán váltható a következő sebességfokozat, és simább, szinte megszakításmentes gyorsítás érhető el. Így a gázkar elzárása és a kuplungkar használata nélkül lehet lefelé és felfelé váltani, amivel értékes másodperceket tudunk gyűjteni a versenypályán. | |
BLOKKOLÁSGÁTLÓ FÉKRENDSZER Az elektronikus szabályozású blokkolásgátlóval kiegészített fékrendszer biztos úttartást garantál intenzív lassításnál, csúszós útburkolaton is. A rendszer megakadályozza a kerekek blokkolását, ha az útburkolat tapadása hirtelen megváltozik, vagy túlságosan erősen fékez a vezető. Hatékony működése a modern vezérlőegységnek köszönhető, ami fordulatonként ötvenszer ellenőrzi a kerekek forgási sebességét, és az aktuális tapadási viszonyokhoz igazítja a fékerőt. | |
SPECIÁLIS HENGER FELÜLETBEVONAT A SCEM (Suzuki Composite Electrochemical Material) a Suzuki saját fejlesztésű speciális henger felületbevonata. A nikkel-szilíciumkarbid felületkezelő / be-vonó eljárás kifejlesztésében a versenypályákon szerzett tapasz-talatok játszották a főszerepet. | |
BEINDÍTÁST EGYSZERŰSÍTŐ RENDSZER Egy átlagos motorkerékpáron az elindításához a vezetőnek addig kell lenyomva tartania az önindító gombját, amíg a motor be nem indul. A Suzuki Beindítást Egyszerűsítő Rendszere (Suzuki Easy Start System) lehetővé teszi, hogy egy gyors gomb-nyomás elegendő legyen a motor elindításához, éppúgy mint a korszerű autók motorjainak indításakor. | |
MEGFELEL AZ EURO 5 ELŐÍRÁSOKNAK Csak az európai specifikációkkal rendelkező modellek rendelkeznek az EURO 5 előírásnak megfelelő károsanyag kibocsátással. | |
FORDULATSZÁM ASSZISZTENS A fordulatszám asszisztens az ISC mechanizmus segítségével kissé megemeli a motor fordulatszámát, éppen annyira, hogy elinduláskor és alacsony sebességgel való közlekedésnél csökkentse a lefulladás kockázatát. Ezzel a funkcióval a vezető stabilabbnak, magabiztosabbnak érezheti magát a motor nyergében. | |
CSÚSZÓKUPLUNG A Suzuki által kifejlesztett csúszókuplung (Suzuki Clutch Assist System – SCAS), melynek köszönhetően a visszaváltások finomabbak, kontrollálhatóbbak. Működése: lassítás közben, visszaváltások esetén, amikor a fellépő fordulatszám és nyomaték-különbség a hátsó kerék megcsúszásához vezetne, a SCAS csökkenti a kuplungtárcsák közti nyomást, kontrollált csúsztatást engedélyezve. | |
KIPÖRGÉSGÁTLÓ RENDSZER A Suzuki kipörgésgátló rendszere folyamatosan ellenőrzi az első és hátsó kerekek sebességét, a gázmarkolat állását, a főtengely pozícióját, valamint a sebességi fokozatot, és szinte azonnal csökkenti motorteljesítményt, amikor kerék- túlpörgést érzékel. A teljesítmény kontroll a gyújtási idők, továbbá a levegő mennyiségének egyidejű szabályozásával valósul meg, így jön létre a finomabb tapadás. Mindennek eredménye, hogy a hosszú távú motorozás könnyebb és kényelmesebb, ezáltal csökkenti a fáradtságot. | |
INDÍTÁSGÁTLÓ RENDSZER Suzuki Advanced Immobilizer System (SAIS) egy elektronikus indításgátló rendszer, mely a motor indítását csak eredeti kulcs jelenlétében teszi lehetővé. | |
DIGITÁLIS ÜZEMANYAG BEFECSKENDEZÉS Az SDTV egy digitális üzemanyag- befecskendező rendszer. Minden szívótorokban két különálló pillangószelep található, egy primer, melynek nyitását a vezető vezérli a gázkar elfordításával, és egy másodlagos, melyet a központi elektronika nyit-zár motorfordulatszám, sebességfokozat valamint a primer szelep pillanatnyi állása alapján. A másodlagos pillangószelep szerepe az ideális levegő mennyiség és beömlési sebesség beállítása, javítva ezzel az égés hatásfokát, biztosítva a gyorsítások rángatásmentességét, valamint jelentősen növeli az alacsony és középső fordulatszám-tartományban leadott nyomatékot. | |
MOZGÁSKÖVETŐ FÉKRENDSZER A mozgáskövető fékrendszer (Motion Track Brake System) a beépített tehetetlenségmérő (IMU), valamint a jármű helyzete, illetve az első és hátsó kerék sebessége alapján lehetővé teszi, hogy az ABS ne csak a jármű függőleges helyzetében léphessen működésbe, hanem akkor is, amikor a motorkerékpár épp valamelyik oldalra be van döntve. | |
VEZETÉSI MÓD VÁLASZTÓ A Suzuki vezetési mód kiválasztása (S-DMS) három gyújtás és befecskendező térkép közötti váltogatást tesz lehetővé. A görbék közötti váltást a vezető a kormányon elhelyezett kapcsoló segítségével teheti meg akár menet közben is, kiválasztva a stílusához és a tapadási körülményekhez legmegfelelőbb teljesítmény-leadási módot. | |
VISSZAGURULÁS-GÁTLÓ Amennyiben a motoros hegymenetben fék használatával lassít, majd áll meg, a jármű megállását követően a fékkar/fékpedál elengedése után a fékrendszer 30 másodpercig még automatikusan álló helyzetben tartja a motort a visszagurulás elkerülése miatt. Ez lehetővé teszi a motoros számára a lejtőn történő zökkenőmentes elindulást. | |
SEBESSÉGTARTÓ AUTOMATIKA (TEMPOMAT) A tempomat lehetővé teszi a motoros számára, hogy a beállított sebességgel haladjon a gázkar folyamatos húzása nélkül, aminek köszönhetően a hosszú utak során lényegesen csökken a motoros fáradtságérzete. | |
LEJTMENETVEZÉRLŐ A Lejtmenetvezérlő folyamatosan monitorozza a jármű helyzetét még lejtőn való haladáskor is. Lejtmenet alkalmával akár a fékkar, akár a fékpedál működtetése során a rendszer a féknyomást olyan módon szabályozza, hogy a fékezés során a hátsó kerék ne tudjon az úttól elemelkedni. | |
TERHELÉSFÜGGŐ VEZÉRLŐRENDSZER A rendszer a motor terhelési állapotának függvényében segíti az optimális fékerő használatát. A rendszer a fékezés alkalmával folyamatosan figyeli a motor terhelését és a terhelésnek megfelelően állítja a féknyomást. Más nyomást alkalmaz a rendszer teljes- és mást részterhelés esetén. | |
ELEKTRONIKUS MOTORVEZÉRLÉS A fojtószelepházak pillangószelepéit egy fejlett, elektronikus motorvezérlő rendszer szabályozza. |
Suzuki V-STROM 1050DE választható színvariációk
V-STROM 1050DE leírás
A KALAND MESTERE
Bárhová is vezessen az utad. Tapasztald meg a gondtalan túrázást és az ismeretlen utak felfedezésének élményét! Nem számít, hogy a kaland milyen messzi tájakara sodor téged. Az új V-STROM 1050DE a létező legnagyobb szabadságot adja neked!
Ha érdekli egy fergetegesen szórakoztató és megbízható, professzionális V2-es gép.
Az V-STROM 1050DE minden kétséget kizáróan egy félelmetes bestia. Minden téren zseniális motorkerékpár – design, teljesítmény, megbízhatóság, kényelem és ár. Masszív felépítés jellemzi, mégis komfortos és hosszú távon is élvezhető üléspozícióval büszkélkedhet.
Csöppnyi ízelítő mindabból, amit a V-STROM 1050DE nyújtani tud:
Suzuki Vezetési-mód választó (SDMS )
Lehetőség van három különböző teljesítményszint közül választani, hogy az a legjobban illeszkedjen egyaránt a változó vezetési körülményekhez és a saját igényekhez. Bár mindhárom üzemmód gyakorlatilag maximális motorteljesítményt nyújt, a gázreakció és a nyomaték jellemzőinek finomabb szabályozása, különösen a gázmarkolat enyhén nyitott állásból a középső fordulatszám-tartomány tetejéig történő elfordításakor, azaz gyorsításkor, lehetővé teszi a motoros számára a magabiztos, élvezetes motorozást.
Suzuki kipörgésgátló rendszer (STCS)
A hátsó kerék esetleges megcsúszásának megakadályozására tervezett rendszer csökkenti a motorosra ható stresszt, a fáradtság érzetet, ezáltal nagyobb biztonságot nyújt a vezető számára a motorkerékpár irányításában. A rendelkezésre álló, választható 4 üzemmód szabályozza, hogy milyen gyorsan reagáljon a rendszer, mennyire proaktívan legyen korlátozva a kerék kipörgése, de igény szerint a funkció ki is kapcsolható.
G (Gravel – kavics) üzemmód
A már meglévő 3 kipörgésgátló üzemmódon (+ OFF) kívül a V-STROM 1050DE rendelkezik egy új, G (kavics) üzemmód beállítással, ami a gyújtás időpontjának eltolásával korlátozott mértékű csúszást tesz lehetővé a burkolatlan útfelületeken. Ennek eredményeképpen a motorkerékpár irányítható marad, továbbra is egyenletes teljesítményt nyújt, ami elengedhetetlen a vadregényes erdei ösvények és kavicsos mellékutak felfedezéséhez.
Hátsó ABS kikapcsolt üzemmód
A V-STROM 1050DE lehetővé teszi a hátsó ABS kikapcsolását a jobb irányíthatóság érdekében kavicsos és más, burkolatlan útfelületen. Emellett a Motion Track fékrendszert a nagyobb első kerékhez, az eltérő vázgeometriához és a megnövelt rugóúthoz optimalizálták.
Visszagurulás-gátló rendszer
A rendszer megállás után 30 másodpercig automatikusan behúzva tartja a hátsó féket, a fékkar vagy a fékpedál működtetésének hiányában is. Ennek segítségével a motor zökkenőmentesen, hátra gurulás nélkül indítható.
Terhelésfüggő vezérlőrendszer
A rendszer függetlenül az utasok számától vagy a csomagok mennyiségétől, adott pillanatban felismeri a terhelésben jelentkező változásokat, és a stabil fékezés biztosításának érdekében automatikusan beállítja a féknyomást.
Lejtmenetvezérlő rendszer
A rendszer folyamatosan figyeli a motorkerékpár helyzetét és szögét, ennek megfelelően a féknyomást úgy szabályozza, hogy megakadályozza a hátsó kerék felemelkedését, ezzel elősegítve a magabiztos fékezést lejtmenet során.
Amennyiben kérdése van, árajánlatot kérne vagy vásárolni szeretne, keressen minket bizalommal!
+36-20-247-0646
*A képek csak illusztrációk. A szöveges tartalom kizárólag tájékoztató jellegű és nem minősül ajánlattételnek. Az esetleges elírásokért felelősséget nem vállalunk. További információkért és árajánlatért, kérjük látogasson el kereskedésünkbe.