Skip to content

Hengerűrtartalom

645cm3

Fogyasztás

4.2L / 100 km

Teljesítmény

70LE

Nyomaték

62Nm

Menetkész tömeg

216kg

Ülésmagasság

835mm

V-Strom 650 XT műszaki adatok

3 599 000 Ft


Motor típusa Négyütemű, folyadékhűtéses, DOHC, 90 fokban döntött kéthengeres V motor
Üzemanyagtank 20 L 
Sebességváltó 6 sebességes mechanikus
Hosszúság 2275 mm 
Szélesség 910 mm 
Magasság 1405 mm 
Tengelytáv 1560 mm 
Szabad magasság 170 mm 
Első futómű Teleszkópos, tekercsrugó, olajcsillapítás
Hátsó futómű Központi rugóstag, tekercsrugó, olajcsillapítás
Első fék Dupla tárcsa 
Hátsó fék Tárcsa 
Első gumiabroncs 110/80R19M/C 59V, tömlő nélküli
Hátsó gumiabroncs 150/70R17M/C 69V, tömlő nélküli
Co2 kibocsátás*97 g / km


*A számítás a Worldwide Motorcycle Test Cycle (WMTC) szerinti kipufogógáz-kibocsátás mérési feltételrendszeren alapul. A tényleges üzemanyag-fogyasztás és a hatótávolság bizonyos tényezők függvényében eltérhet a fenti értéktől.

DIGITÁLIS ÜZEMANYAG BEFECSKENDEZÉS
Az SDTV egy digitális üzemanyag- befecskendező rendszer. Minden szívótorokban két különálló pillangószelep található, egy primer, melynek nyitását a vezető vezérli a gázkar elfordításával, és egy másodlagos, melyet a központi elektronika nyit-zár motorfordulatszám, sebességfokozat valamint a primer szelep pillanatnyi állása alapján. A másodlagos pillangószelep szerepe az ideális levegő mennyiség és beömlési sebesség beállítása, javítva ezzel az égés hatásfokát, biztosítva a gyorsítások rángatásmentességét, valamint jelentősen növeli az alacsony és középső fordulatszám-tartományban leadott nyomatékot.
BLOKKOLÁSGÁTLÓ FÉKRENDSZER
Az elektronikus szabályozású blokkolásgátlóval kiegészített fékrendszer biztos úttartást garantál intenzív lassításnál, csúszós útburkolaton is. A rendszer megakadályozza a kerekek blokkolását, ha az útburkolat tapadása hirtelen megváltozik, vagy túlságosan erősen fékez a vezető. Hatékony működése a modern vezérlőegységnek köszönhető, ami fordulatonként ötvenszer ellenőrzi a kerekek forgási sebességét, és az aktuális tapadási viszonyokhoz igazítja a fékerőt.
BEINDÍTÁST EGYSZERŰSÍTŐ RENDSZER
Egy átlagos motorkerékpáron az elindításához a vezetőnek addig kell lenyomva tartania az önindító gombját, amíg a motor be nem indul. A Suzuki Beindítást Egyszerűsítő Rendszere (Suzuki Easy Start System) lehetővé teszi, hogy egy gyors gomb-nyomás elegendő legyen a motor elindításához, éppúgy mint a korszerű autók motorjainak indításakor.
MEGFELEL AZ EURO 5 ELŐÍRÁSOKNAK
Csak az európai specifikációkkal rendelkező modellek rendelkeznek az EURO 5 előírásnak megfelelő károsanyag kibocsátással.
FORDULATSZÁM ASSZISZTENS
A fordulatszám asszisztens az ISC mechanizmus segítségével kissé megemeli a motor fordulatszámát, éppen annyira, hogy elinduláskor és alacsony sebességgel való közlekedésnél csökkentse a lefulladás kockázatát. Ezzel a funkcióval a vezető stabilabbnak, magabiztosabbnak érezheti magát a motor nyergében.
INDÍTÁSGÁTLÓ RENDSZER
Suzuki Advanced Immobilizer System (SAIS) egy elektronikus indításgátló rendszer, mely a motor indítását csak eredeti kulcs jelenlétében teszi lehetővé.
SPECIÁLIS HENGER FELÜLETBEVONAT
A SCEM (Suzuki Composite Electrochemical Material) a Suzuki saját fejlesztésű speciális henger felületbevonata. A nikkel-szilíciumkarbid felületkezelő / be-vonó eljárás kifejlesztésében a versenypályákon szerzett tapasz-talatok játszották a főszerepet.
KIPÖRGÉSGÁTLÓ RENDSZER
A Suzuki kipörgésgátló rendszere folyamatosan ellenőrzi az első és hátsó kerekek sebességét, a gázmarkolat állását, a főtengely pozícióját, valamint a sebességi fokozatot, és szinte azonnal csökkenti motorteljesítményt, amikor kerék- túlpörgést érzékel. A teljesítmény kontroll a gyújtási idők, továbbá a levegő mennyiségének egyidejű szabályozásával valósul meg, így jön létre a finomabb tapadás. Mindennek eredménye, hogy a hosszú távú motorozás könnyebb és kényelmesebb, ezáltal csökkenti a fáradtságot.

V-STROM 650 XT VÁLASZTHATÓ SZÍNVARIÁCIÓK

Sárga (YU1)

Fehér (JWN)

Fekete (YVB)

V-STROM 650 XT Leírás

A Suzuki V-Strom 650 XT egy lenyűgöző gép, amely megfizethető áron nyújt óriási értéket. Erős motorjával és érzékeny, remek kezelhetőségével kitűnő választás mindenki számára, aki szeret az élményekkel teli motorozást.

Úgy tervezték, hogy ugyanolyan könnyen vezethető legyen, mint amilyen szórakoztató, így akár új motoros vagy, akár tapasztalt, ha egy kicsit is több izgalomra vágysz, ez a motorkerékpár teljesíti a kívánalmakat.

Suzuki V-Strom 650 XT: A tökéletes mindenes

Legyen szó napi munkába járásról, szűk, kanyargós utakról vagy hosszú országutakról – a V-Strom 650 XT a megfelelő motorkerékpár a számodra. Bőséges teljesítményt kínál 645 köbcentiméteres, négyütemű, folyadékhűtéses, DOHC 90°-os V-twin motorjának köszönhetően.

Ha V-Strom 650 XT, akkor: innovatív és nyomatékos, 645 cm3-es V2 motor.

Könnyed felépítése és alacsony súlypontja miatt fürge, mozgékony a kanyargós utakon. Tökéletes modell a rejtelmes ösvények felfedezéséhez, akárcsak a forgalmas városokban való ingázáshoz.

Egy kiforrott modell, amely kimagasló agilitást és manőverezhetőséget kínál

Az új Suzuki V-Strom 650 XT ugyanolyan sziklaszilárd, mint elődjei, de számos extra funkcióval rendelkezik, hogy még kifinomultabb vezetési élményt nyújtson. Könnyű irányítani, fürge és fordulékony, kellemes kezelhetőséggel rendelkezik, ami egyaránt kényelmessé teszi a különféle utakon.

Készen állsz arra, hogy világot láss?

Az XT felszereltség még stílusosabbá és biztonságosabbá teszi a motorozást: a küllős kerekek, kézvédő és haspáncél révén.

Amennyiben kérdése van, árajánlatot kérne vagy vásárolni szeretne, keressen minket bizalommal!

+36-20-378-1061 
+36-20-247-0646 


*A képek csak illusztrációk. A szöveges tartalom kizárólag tájékoztató jellegű és nem minősül ajánlattételnek. Az esetleges elírásokért felelősséget nem vállalunk. További információkért és árajánlatért, kérjük látogasson el kereskedésünkbe.