Suzuki RM-Z 450 műszaki adatok
3 399 000 Ft
Motor típusa | Négyütemű, egyhengeres, folyadékhűtéses, DOHC |
Sebességváltó | 5-sebességes mechanikus |
Hosszúság | 2175 mm |
Szélesség | 835 mm |
Magasság | 1260 mm |
Tengelytáv | 1480 mm |
Szabad magasság | 330 mm |
Első futómű | Fordított teleszkópvilla, légrugó, olajcsillapítás |
Hátsó futómű | Központi rugóstag, tekercsrugó, olajcsillapítás |
Első fék | Tárcsa |
Hátsó fék | Tárcsa |
Első gumiabroncs | 80/100-21 (51M), tömlős típus |
Hátsó gumiabroncs | 110/90-19 (62M), tömlős típus |
![]() | SPECIÁLIS HENGER FELÜLETBEVONAT A SCEM (Suzuki Composite Electrochemical Material) a Suzuki saját fejlesztésű speciális henger felületbevonata. A nikkel-szilíciumkarbid felületkezelő / be-vonó eljárás kifejlesztésében a versenypályákon szerzett tapasz-talatok játszották a főszerepet. |
![]() | RAJTSEGÉD A Suzuki rajtsegédje (S-HAC) egy startüzemmód-választó rendszer, amely három beállítási lehetőséget kínál, ami egyenesen a gyári verseny- motorból származik. A rendszer visszaállítja a gyújtási időt normál működésre 6 másodperccel az elindulás után, az 5. sebességbe váltáskor vagy a gáz elvételekor, bőséges időt adva a motorosnak kiugratni a rajtkapun az első forduló felé. |

RM-Z 450 leírás
A Suzuki ezúttal egy könnyű, mégis masszív motocross modellel tér vissza: Az új és egyedülálló RM-Z 450 pedig készen áll a következő megmérettetésekre! Pattanj fel, és engedd magad elragadtatni a legendás sorozat legújabb tagjának döbbenetes teljesítményétől.
Kompakt, éles, mozgékony – Ráadásul a Suzuki legfrissebb technológiáival lett felszerelve
Az RM-Z 450 hihetetlen tapadást és kiváló egyensúlyt kínál, miközben kimagasló megbízhatóság jellemzi. Továbbra is magas szintű produktivitást nyújt azáltal, hogy számos, eredetileg a verseny-világ számára kifejlesztett funkciót tartalmaz. Ráadásul olyan tulajdonságokat ötvöz, mint a vezethetőség és a határokat feszegető teljesítmény.
Ez pedig még kedvezőbb feltételeket teremt kanyarról kanyarra – különösen a kedvenc versenypályád legizgalmasabb szakaszain.
ALUMÍNIUM KORMÁNYRÚD
Az alapfelszereltségként felszerelt csúcskategóriájú Renthal Fatbar alumínium kormányrúd erősebb és kevésbé vibrál, mint a hagyományos méretű alumínium kormányrudak.
Excel alumíniumfelnik
Az Excel alumíniumfelnik kifejezetten a zord (supercross, szabadtéri motocross és off-road) versenykörülményekhez lettek kialakítva. Az alumíniumötvözet felnik úgy lettek tervezve és megformálva, hogy erősek maradjanak, és megtartsák esztétikus kinézetüket.
MX-TUNER 2.0 (32930-46K00)
Fő funkciói:
• 4 előre beprogramozott alapbeállítást tesz lehetővé amellyeket a suzuki mérnökei fejlesztettek ki: Agresszív, Sima, Gazdagabb és szegényebb.
• Lehetővé teszi a teljesen egyedi beállítást is akár a gyújtás vagy üzemanyag térkép csúszkái segítségével, amint módósítást végeztünk az RM-Z 250 hez mellékelt keverék módosító csatlakozókkal (fuel-coupler) azonnal feltöltődik a motorvezérlőre!
• A szervízfülön tudjuk követni az üzemóra állását, valamint fel tudjuk jegyezni a leszervizelt alkatrészek cseréjét.
• A monitor szekcióval valós időben tudjuk nyomonkövetni a motor egyes paramétereit, például fordulatszám, gázállás és sebességfokozat.
• A felhasználók metudják az applikáción keresztül osztani az egyedi beállításaikat.
RICH ÉS LEAN keverék módosító csatlakozók (fuel-coupler)
A motoros változatos pályaviszonyoknak megfelelően módosíthatja a motorteljesítményt a két kiegészítő üzemanyag csatlakozó egyikének behelyezésével. Az üzemanyag csatlakozók alaptartozékai a motornak!
Ha Suzuki RM-Z 450, akkor verseny-orientált munkabírás
A Suzuki RM-Z 450 egy erőtől duzzadó motor, amelyet úgy építettek, hogy megfeleljen a világ legkeményebb motocross versenyeivel szemben támasztott követelményeknek. A Suzuki kutatási-fejlesztési szakemberei által kreatívan megtervezett, innovatív funkciókkal megpakolt, élvonalbeli motor, most valóban igazi kihívás elé állította a nagy riválisokat.
Győztes attitűd és páratlan agilitás jellemzi ezt a gépet
Az átdolgozott beállításokkal és fejlett üzemanyag-befecskendező rendszerével az új RM-Z szenzációs teljesítményleadással rendelkezik. Ezáltal megkönnyítve a motorozást, még a legkülönbözőbb kihívásokat jelentő terepen is.
Ami az RM-Z 450-et a valaha gyártott egyik legmodernebb motocross modellé teszi
Ilyen egy krossz motor, amelyet az elejétől a végéig nehéz felülmúlni. A csúcshatékonyság elérése érdekében, fejlesztésekor a súlycsökkentésre és a jobb kanyarodási képességekre helyezték a hangsúlyt. Strapabíró vázzal, ultrakönnyű villákkal, erőteljes tárcsafékekkel és megannyi, versenyen jól bevált technológiával rendelkezik.
Egyre alaposabban felfedezve már nem nehéz megérteni, hogy miért is tartják az egyik legjobb motocross modellnek
A Suzuki RM-Z 450 egy kész erőgép a maga nemében. Gyorsabb, markánsabb és kevesebb karbantartást igényel, mint valaha! Kompakt vázgeometriája, 1480 mm-es tengelytávja és mindössze 112 kg-os tömege maximális agilitást biztosít, továbbá optimalizálja a rugalmasságot a kormányzás területén.
Ez a felépítés kivételes egyensúlyt, nagyfokú stabilitást és irányíthatóságot kínál a kanyarokban, valamint az ugratások során.
Egy motorkerékpár, amely új lépést tett a motocross technológia evolúciójában
Akár egy megbízható, könnyen kezelhető és eredményes motorra van szüksége a motocross pályán, akár egy kitűnő hétvégi terepmotorra vagy gyakorlómotorra – a Suzuki élénk, 2025-ös RM-Z 450-es modellje a legjobb választás. Hiszen, a teljesítménygörbe teljes hosszában féktelen szórakozást biztosít.
A modern technológiák még több bizalmat ébresztenek a pályán
- A Suzuki speciális henger felületbevonata: A SCEM (Suzuki Composite Electrochemical Material) egy összetett bevonatolási eljárás, amelyet a henger felületén hajtanak végre. Az erre a célra felhasznált nikkel-szilíciumkarbid réteg kedvezőbb hőelvezető képességet és hosszabb élettartamot eredményez.
- Rajtsegéd: Az S-HAC három indítási módot biztosít, amelyek segítségével a motorosok gyorsan és zökkenőmentesen rajtolhatnak el a riválisokkal szemben. Indítás után a rendszer körülbelül 6 másodperc alatt, gázelvételkor vagy az 5. sebességfokozatra váltáskor visszaállítja a gyújtási időt a normál értékre.

Végtelen a kényelem a pályán
Az új, könnyebb és agilisabb, 49 milliméteres – flottul konfigurálható – Showa SFF Air villa segít az RM-Z 450-nek, hogy minden eddiginél élesebb kezelhetőséget kínáljon. A frissített Twin-Spar alumíniumváz szintúgy javulást jelent, míg a kormányfej 10 mm-rel hátrébb került, így a tengelytáv rövidebb, immár 1480 mm lett.
Mindeközben, a súlypont előre tolása is nagy mértékben fokozta a stabilitást. A 960 mm-es ülésmagasság esetében könnyedén váltogatható az ülő és álló vezetési pozíció.
Bármilyen terepen meggyőző
A motocross piac mélyreható ismerete és az eredeti Suzuki innovációk koherens kombinációja teszi az RM-Z 450-et kategóriája egyik legkifizetődőbb választásává. A frissített külső, a karcsúbb váz, a jobb kezelhetőség és az optimalizált beállítások lenyűgöző kombinációja minden eddigi határt megdönt.
Amennyiben kérdése van, árajánlatot kérne vagy vásárolni szeretne, keressen minket bizalommal!
+36-22-509-510
*A képek csak illusztrációk. A szöveges tartalom kizárólag tájékoztató jellegű és nem minősül ajánlattételnek. Az esetleges elírásokért felelősséget nem vállalunk. További információkért és árajánlatért, kérjük látogasson el kereskedésünkbe.