Suzuki RM-Z 250 műszaki adatok
3 199 000 Ft
Motor típusa | Négyütemű, egyhengeres, folyadékhűtéses, DOHC |
Sebességváltó | 5-sebességes mechanikus |
Hosszúság | 2185 mm |
Szélesség | 835 mm |
Magasság | 1255 mm |
Tengelytáv | 1485 mm |
Szabad magasság | 330 mm |
Első futómű | Fordított teleszkópvilla, légrugó, olajcsillapítás |
Hátsó futómű | Központi rugóstag, tekercsrugó, olajcsillapítás |
Első fék | tárcsa |
Hátsó fék | Tárcsa |
Első gumiabroncs | 80/100-21 (51M), tömlős típus |
Hátsó gumiabroncs | 110/90-19 (57M), tömlős típus |
![]() | SPECIÁLIS HENGER FELÜLETBEVONAT A SCEM (Suzuki Composite Electrochemical Material) a Suzuki saját fejlesztésű speciális henger felületbevonata. A nikkel-szilíciumkarbid felületkezelő / be-vonó eljárás kifejlesztésében a versenypályákon szerzett tapasz-talatok játszották a főszerepet. |
![]() | RAJTSEGÉD A Suzuki rajtsegédje (S-HAC) egy startüzemmód-választó rendszer, amely három beállítási lehetőséget kínál, ami egyenesen a gyári verseny- motorból származik. A rendszer visszaállítja a gyújtási időt normál működésre 6 másodperccel az elindulás után, az 5. sebességbe váltáskor vagy a gáz elvételekor, bőséges időt adva a motorosnak kiugratni a rajtkapun az első forduló felé. |
NYERŐ FEJLŐDÉS
Kiegyensúlyozott motorblokjának és a könnyen irányítható vázának köszönhetően az RM-Z 250 tökéletes választás profi versenyzőknek és akár lelkes kalandra vágyó kezdőknek egyaránt!
A négyütemű négyszelepes erőforrást dupla injektor látja el üzemanyaggal és finomhangolásának köszönhetően teljes fordulatszám tartományában húz.
Megnövelt teljesítmény
Az RM-Z 250 motorját úgy finomították, hogy a maximális teljesítmény fenntartása mellett nőjön a közepes
fordulatszámon leadott teljesítmény és nyomaték. A teljesítményleadás egyenletesebb és lineárisabb a
könnyebb kezelés érdekében. Már a 2021-es modellhez is több mint 80 belső motoralkatrészt terveztek át, a fejlődés azóta sem állt meg!
Új szívószelepek
A szívószelepek át lettek tervezve a kompresszióarány és a szívás hatékonyságának növelése érdekében. A kompresszióarány 13,5:1-ről 13,75:1-re nőtt.
Új vezérműtengelyek
Az új szívó és kipufogó vezérműtengelyek szélesebb motorteljesítmény-tartományt biztosítanak. A nyomáskiegyenlítő rendszer át lett tervezve a pontosabb működés és a még könnyebb indítás érdekében.
Új dugattyú
Az új dugattyú felületét sörétszórással kezelték a tartósság növelésere. A dugattyúcsap gyémántkeménységű bevonatot kap a súrlódás csökkentése és a tartósság növelése érdekében. Az új L profilú dugattyúgyűrű jobb tömítést biztosít, és csökkenti az átfújt gáz mennyiségét. Valamennyi módosítás hozzájárul a tartósság növeléséhez és a teljesítménytartomány kiszélesítéséhez.
A befecskendező rendszer és a gyújtás finomhangolására az okostelefon alapú MX-TUNER 2.0 -val és mellékelt keverék módosító csatlakozókkal (fuel-coupler) gyerekjáték akár a pálya szélén is!
MX-TUNER 2.0 (32930-46K00)
Fő funkciói:
• 4 előre beprogramozott alapbeállítást tesz lehetővé amellyeket a suzuki mérnökei fejlesztettek ki: Agresszív, Sima, Gazdagabb és szegényebb.
• Lehetővé teszi a teljesen egyedi beállítást is akár a gyújtás vagy üzemanyag térkép csúszkái segítségével, amint módósítást végeztünk az RM-Z 250 hez mellékelt keverék módosító csatlakozókkal (fuel-coupler) azonnal feltöltődik a motorvezérlőre!
• A szervízfülön tudjuk követni az üzemóra állását, valamint fel tudjuk jegyezni a leszervizelt alkatrészek cseréjét.
• A monitor szekcióval valós időben tudjuk nyomonkövetni a motor egyes paramétereit, például fordulatszám, gázállás és sebességfokozat.
• A felhasználók metudják az applikáción keresztül osztani az egyedi beállításaikat.
RICH ÉS LEAN keverék módosító csatlakozók (fuel-coupler)
Az RM-Z 250 kompakt és légies, ám annál erőteljesebb 249 köbcentiméteres DOHC motorját – amelyet közvetlenül a motokrossz versenyzéshez fejlesztettek ki – úgy finomították, hogy a maximális teljesítmény mellett növeljék a közepes fordulat-számon leadott teljesítményt és nyomatékot is.
Villámgyors, mégis rendkívül stabil
Az RM-Z 250 kormánya és ülése támogatja a gyors, illetve hatékony súlyáthelyezést, lehetővé téve, hogy könnyedén válthass az ülő és álló üléspozíció között. Ráadásul, a motorkerékpár nagy sebességnél is biztonságos fékezési manővereket garantál.
Az egyik legjobban kanyarodó motocross motorkerékpárként ismert a piacon
Az RM-Z 250 összetéveszthetetlenül magában hordozza a Suzuki legendás terepmotorjainak DNS-ét. A dinamikus vonalak, a könnyed, karcsú kialakítású alumínium váz közvetlen és agilis kezelhetőséget biztosít. Ennél fogva, minden szakaszon magabiztosságot kínál a versenyző részére.
Amennyiben kérdése van, árajánlatot kérne vagy vásárolni szeretne, keressen minket bizalommal!
+36-22-509-510
*A képek csak illusztrációk. A szöveges tartalom kizárólag tájékoztató jellegű és nem minősül ajánlattételnek. Az esetleges elírásokért felelősséget nem vállalunk. További információkért és árajánlatért, kérjük látogasson el kereskedésünkbe.