Skip to content

Hengerűrtartalom

249cm3

Üzemanyagtank

6,3L

Teljesítmény

42 LE

Menetkész tömeg

106kg

Ülésmagasság

955mm

Suzuki RM-Z 250 műszaki adatok

3 199 000 Ft


Motor típusa Négyütemű, egyhengeres, folyadékhűtéses, DOHC 
Sebességváltó 5-sebességes mechanikus
Hosszúság 2185 mm 
Szélesség 835 mm 
Magasság 1255 mm 
Tengelytáv 1485 mm 
Szabad magasság 330 mm 
Első futómű Fordított teleszkópvilla, légrugó, olajcsillapítás
Hátsó futómű Központi rugóstag, tekercsrugó, olajcsillapítás
Első fék tárcsa 
Hátsó fék Tárcsa 
Első gumiabroncs 80/100-21 (51M), tömlős típus
Hátsó gumiabroncs 110/90-19 (57M), tömlős típus

SPECIÁLIS HENGER FELÜLETBEVONAT
A SCEM (Suzuki Composite Electrochemical Material) a Suzuki saját fejlesztésű speciális henger felületbevonata. A nikkel-szilíciumkarbid felületkezelő / be-vonó eljárás kifejlesztésében a versenypályákon szerzett tapasz-talatok játszották a főszerepet.
RAJTSEGÉD
A Suzuki rajtsegédje (S-HAC) egy startüzemmód-választó rendszer, amely három beállítási lehetőséget kínál, ami egyenesen a gyári verseny- motorból származik. A rendszer visszaállítja a gyújtási időt normál működésre 6 másodperccel az elindulás után, az 5. sebességbe váltáskor vagy a gáz elvételekor, bőséges időt adva a motorosnak kiugratni a rajtkapun az első forduló felé.

NYERŐ FEJLŐDÉS

Kiegyensúlyozott motorblokjának és a könnyen irányítható vázának köszönhetően az RM-Z 250 tökéletes választás profi versenyzőknek és akár lelkes kalandra vágyó kezdőknek egyaránt!

A négyütemű négyszelepes erőforrást dupla injektor látja el üzemanyaggal és finomhangolásának köszönhetően teljes fordulatszám tartományában húz.

Megnövelt teljesítmény 

Az RM-Z 250 motorját úgy finomították, hogy a maximális teljesítmény fenntartása mellett nőjön a közepes
fordulatszámon leadott teljesítmény és nyomaték. A teljesítményleadás egyenletesebb és lineárisabb a
könnyebb kezelés érdekében. Már a 2021-es modellhez is több mint 80 belső motoralkatrészt terveztek át, a fejlődés azóta sem állt meg!

Új szívószelepek

A szívószelepek át lettek tervezve a kompresszióarány és a szívás hatékonyságának növelése érdekében. A kompresszióarány 13,5:1-ről 13,75:1-re nőtt.

Új vezérműtengelyek

Az új szívó és kipufogó vezérműtengelyek szélesebb motorteljesítmény-tartományt biztosítanak. A nyomáskiegyenlítő rendszer át lett tervezve a pontosabb működés és a még könnyebb indítás érdekében.

Új dugattyú

Az új dugattyú felületét sörétszórással kezelték a tartósság növelésere. A dugattyúcsap gyémántkeménységű bevonatot kap a súrlódás csökkentése és a tartósság növelése érdekében. Az új L profilú dugattyúgyűrű jobb tömítést biztosít, és csökkenti az átfújt gáz mennyiségét. Valamennyi módosítás hozzájárul a tartósság növeléséhez és a teljesítménytartomány kiszélesítéséhez.

A befecskendező rendszer és a gyújtás finomhangolására az okostelefon alapú MX-TUNER 2.0 -val és mellékelt keverék módosító csatlakozókkal (fuel-coupler) gyerekjáték akár a pálya szélén is!

MX-TUNER 2.0 (32930-46K00)

Fő funkciói:

• 4 előre beprogramozott alapbeállítást tesz lehetővé amellyeket a suzuki mérnökei fejlesztettek ki: Agresszív, Sima, Gazdagabb és szegényebb.

• Lehetővé teszi a teljesen egyedi beállítást is akár a gyújtás vagy üzemanyag térkép csúszkái segítségével, amint módósítást végeztünk az RM-Z 250 hez mellékelt keverék módosító csatlakozókkal (fuel-coupler) azonnal feltöltődik a motorvezérlőre!

• A szervízfülön tudjuk követni az üzemóra állását, valamint fel tudjuk jegyezni a leszervizelt alkatrészek cseréjét.

• A monitor szekcióval valós időben tudjuk nyomonkövetni a motor egyes paramétereit, például fordulatszám, gázállás és sebességfokozat.

• A felhasználók metudják az applikáción keresztül osztani az egyedi beállításaikat.

RICH ÉS LEAN keverék módosító csatlakozók (fuel-coupler)

Az RM-Z 250 kompakt és légies, ám annál erőteljesebb 249 köbcentiméteres DOHC motorját – amelyet közvetlenül a motokrossz versenyzéshez fejlesztettek ki – úgy finomították, hogy a maximális teljesítmény mellett növeljék a közepes fordulat-számon leadott teljesítményt és nyomatékot is.

Villámgyors, mégis rendkívül stabil

Az RM-Z 250 kormánya és ülése támogatja a gyors, illetve hatékony súlyáthelyezést, lehetővé téve, hogy könnyedén válthass az ülő és álló üléspozíció között. Ráadásul, a motorkerékpár nagy sebességnél is biztonságos fékezési manővereket garantál.

RM-Z 250 - a tökéletes fogás az ár-érték arány tekintetében is.

Az egyik legjobban kanyarodó motocross motorkerékpárként ismert a piacon

Az RM-Z 250 összetéveszthetetlenül magában hordozza a Suzuki legendás terepmotorjainak DNS-ét. A dinamikus vonalak, a könnyed, karcsú kialakítású alumínium váz közvetlen és agilis kezelhetőséget biztosít. Ennél fogva, minden szakaszon magabiztosságot kínál a versenyző részére.

Amennyiben kérdése van, árajánlatot kérne vagy vásárolni szeretne, keressen minket bizalommal!

+36-20-247-0646 
+36-22-509-510

*A képek csak illusztrációk. A szöveges tartalom kizárólag tájékoztató jellegű és nem minősül ajánlattételnek. Az esetleges elírásokért felelősséget nem vállalunk. További információkért és árajánlatért, kérjük látogasson el kereskedésünkbe.