Hengerűrtartalom
1340cm3
Fogyasztás
6.7L / 100 km
Teljesítmény
190LE
Nyomaték
150Nm
Menetkész tömeg
264kg
Ülésmagasság
800mm
Hayabusa (GSX1300R) műszaki adatok
6 999 000 Ft
Motor típusa | Négyütemű, folyadékhűtéses, DOHC, négyhengeres |
Üzemanyagtank | 20 L |
Sebességváltó | 6 sebességes mechanikus |
Hosszúság | 2180 mm |
Szélesség | 735 mm |
Magasság | 1165 mm |
Tengelytáv | 1480 mm |
Szabad magasság | 125 mm |
Első futómű | Fordított teleszkópvilla, tekercsrugó, olajcsillapítás |
Hátsó futómű | Központi rugóstag, tekercsrugó, olajcsillapítás |
Első fék | Brembo Stylema®, 4-dugattyós, dupla tárcsa |
Hátsó fék | Nissin, 1 dugattyús, tárcsa |
Első gumiabroncs | 120/70ZR17M/C 58W, tömlő nélküli |
Hátsó gumiabroncs | 190/50ZR17M/C 73W, tömlő nélküli |
Co2 kibocsátás* | 157 g / km |
*A számítás a Worldwide Motorcycle Test Cycle (WMTC) szerinti kipufogógáz-kibocsátás mérési feltételrendszeren alapul. A tényleges üzemanyag-fogyasztás és a hatótávolság bizonyos tényezők függvényében eltérhet a fenti értéktől.
SDMS-ALPHA A Suzuki Drive Mode Selector Alpha (SDMS-α) öt fejlett elektronikus vezérlőrendszert tartalmaz, amely lehetővé teszi a vezető számára, hogy mindegyikhez egyedi beállításokat válasszon. Optimalizálja a teljesítményjellemzőket és a motor viselkedését, hogy alkalmazkodjon a változó útfelületekhez, a vezetési körülményekhez és az előnyben részesített vezetési stílusokhoz. | |
TELJESÍTMÉNY VÁLASZTÓ Válassz három különböző motorteljesítmény közül, amelyekkel út és vezetési viszonyoknak megfelelően vezérelheti a teljesítményt. Az üzemmód 1. fokozata határozott választás a tapasztalt motoros számára egy sportos guruláshoz. 2. fokozata praktikussá teszi a motort a hétköznapi használatra. A 3. fokozata egy lágyabb teljesítményt nyújt, amelyben komfortosan lehet közlekedni. | |
MOTORFÉKVEZÉRLŐ RENDSZER Ez a rendszer kiküszöböli, hogy a motorfékezés hatására a hátsó kerék kicsússzon vagy megugorjon, és egyenletesebb menetteljesítményt és irányíthatóságot biztosít. Három üzemmód, illetve a rendszer kikapcsolása közül választhatsz, hogy a vezetési körülményeknek vagy az igényeidnek megfelelően vezérelje a motorfékezés tényleges hatásfokát. | |
EGYKEREKEZÉS-GÁTLÓ VEZÉRLŐRENDSZER A Suzuki egy olyan korszerű rendszert fejlesztett ki, amely sikeresen maximalizálja a gyorsulási teljesítményt, miközben megakadályozza, hogy az első kerék felemelkedjen a talajról. A rendszer aktiválását követően 10 üzemmódbeállítás választható: az 1. fokozat minimális vezérlést biztosít, míg a 10. fokozatban gyakorlatilag lehetetlenné válik az első kerék felemelése, még akkor is, ha a gázkart teljesen kinyitják és hátul egy utas ül. | |
AKTÍV SEBESSÉGKORLÁTOZÁS A motorkerékpár-iparban elsőként került bevezetésre ez a rendszer, amely lehetővé teszi, hogy a végsebesség beállításával korlátozható legyen a sebesség, azon belül tetszés szerint lehet gyorsulni és lassítani. Megnyugtató opció lehet akkor, ha azon aggódsz, hogy túlléped a megengedett sebességhatárt. | |
AUTOMATA VÉSZVILLOGÓ A Suzuki motorkerékpárokon elsőként kapott helyet ez a funkció, amely az első és hátsó irányjelzőket villogtatja a követő járművek figyelmeztetésére hirtelen fékezés esetén 55 km/h vagy annál nagyobb sebességnél. | |
KÉTIRÁNYÚ GYORSVÁLTÓ A rendszer éppen elegendő időre (az érzékenységi beállításoktól függően 50 és 75 ezredmásodperc közötti időtartamra) automatikusan megszakítja a teljesítményleadást a sebességváltó fogaskerekeinek körmein lévő terhelés feloldásához, ezáltal tisztán váltható a következő sebességfokozat, és simább, szinte megszakításmentes gyorsítás érhető el. Így a gázkar elzárása és a kuplungkar használata nélkül lehet lefelé és felfelé váltani, amivel értékes másodperceket tudunk gyűjteni a versenypályán. | |
MOZGÁSKÖVETŐ KIPÖRGÉSGÁTLÓ RENDSZER A Suzuki fejlett mozgáskövető kipörgésgátló rendszere (Motion Track TCS) lehetővé teszi, hogy a vezető különböző kipörgésgátlási szinteket válasszon ki az út- vagy pályaviszonyoktól, valamint saját stílusától és tapasztalatától függően. A Motion Track TCS folyamatosan ellenőrzi az első és hátsó kerekek sebességét, a gázmarkolat állását, a főtengely pozícióját, valamint a sebességfokozatot és a motorkerékpár mozgását, szinte azonnal csökkenti a motorteljesítményt, amikor kipör-gés észlelhető vagy várható. A rendszer a motorteljesítményt a gyújtásidőzítésen és az üzemanyag-adagolószelep állásán keresztül szabályozza. | |
MEGFELEL AZ EURO 5 ELŐÍRÁSOKNAK Csak az európai specifikációkkal rendelkező modellek rendelkeznek az EURO 5 előírásnak megfelelő károsanyag kibocsátással. | |
SEBESSÉGTARTÓ AUTOMATIKA (TEMPOMAT) A tempomat lehetővé teszi a motoros számára, hogy a beállított sebességgel haladjon a gázkar folyamatos húzása nélkül, aminek köszönhetően a hosszú utak során lényegesen csökken a motoros fáradtságérzete. | |
FORDULATSZÁM ASSZISZTENS A fordulatszám asszisztens az ISC mechanizmus segítségével kissé megemeli a motor fordulatszámát, éppen annyira, hogy elinduláskor és alacsony sebességgel való közlekedésnél csökkentse a lefulladás kockázatát. Ezzel a funkcióval a vezető stabilabbnak, magabiztosabbnak érezheti magát a motor nyergében. | |
TERHELÉSFÜGGŐ VEZÉRLŐRENDSZER A rendszer a motor terhelési állapotának függvényében segíti az optimális fékerő használatát. A rendszer a fékezés alkalmával folyamatosan figyeli a motor terhelését és a terhelésnek megfelelően állítja a féknyomást. Más nyomást alkalmaz a rendszer teljes- és mást részterhelés esetén. | |
MOZGÁSKÖVETŐ FÉKRENDSZER A mozgáskövető fékrendszer (Motion Track Brake System) a beépített tehetetlenségmérő (IMU), valamint a jármű helyzete, illetve az első és hátsó kerék sebessége alapján lehetővé teszi, hogy az ABS ne csak a jármű függőleges helyzetében léphessen működésbe, hanem akkor is, amikor a motorkerékpár épp valamelyik oldalra be van döntve. | |
LEJTMENETVEZÉRLŐ A Lejtmenetvezérlő folyamatosan monitorozza a jármű helyzetét még lejtőn való haladáskor is. Lejtmenet alkalmával akár a fékkar, akár a fékpedál működtetése során a rendszer a féknyomást olyan módon szabályozza, hogy a fékezés során a hátsó kerék ne tudjon az úttól elemelkedni. | |
SPECIÁLIS HENGER FELÜLETBEVONAT A SCEM (Suzuki Composite Electrochemical Material) a Suzuki saját fejlesztésű speciális henger felületbevonata. A nikkel-szilíciumkarbid felületkezelő / be-vonó eljárás kifejlesztésében a versenypályákon szerzett tapasz-talatok játszották a főszerepet. | |
CSÚSZÓKUPLUNG A Suzuki által kifejlesztett csúszókuplung (Suzuki Clutch Assist System – SCAS), melynek köszönhetően a visszaváltások finomabbak, kontrollálhatóbbak. Működése: lassítás közben, visszaváltások esetén, amikor a fellépő fordulatszám és nyomaték-különbség a hátsó kerék megcsúszásához vezetne, a SCAS csökkenti a kuplungtárcsák közti nyomást, kontrollált csúsztatást engedélyezve. | |
RAJTAUTOMATIKA A rajtautomatika (Launch Control System) abban segít a zártpályás versenyeken a motorosnak, hogy automatikusan visszafogja a motor fordulatszámát, valamint optimalizálja a nyomatékot, amikor a motoros teljesen kinyitott gázmarkolattal a kuplungkar kiengedésére koncentrál. | |
INDÍTÁSGÁTLÓ RENDSZER Suzuki Advanced Immobilizer System (SAIS) egy elektronikus indításgátló rendszer, mely a motor indítását csak eredeti kulcs jelenlétében teszi lehetővé. | |
SPECIÁLIS LÉGBEÁRAMLÓ RENDSZER A Speciális Légbeáramló Rendszer (Suzuki Ram Air-Direct – SRAD) levegőbeszívó csövei az aero-dinamikailag legnagyobb nyomást biztosító pontban, a motorkerékpár középvonalában, az „orrhoz” minél közelebb kerülnek elhelyezésre. Ezen elhelyezés javítja a szívóoldal hatékonyságát valamint növeli a teljesítményt nagy sebességeknél. | |
KIPÖRGÉSGÁTLÓ RENDSZER A Suzuki kipörgésgátló rendszere folyamatosan ellenőrzi az első és hátsó kerekek sebességét, a gázmarkolat állását, a főtengely pozícióját, valamint a sebességi fokozatot, és szinte azonnal csökkenti motorteljesítményt, amikor kerék- túlpörgést érzékel. A teljesítmény kontroll a gyújtási idők, továbbá a levegő mennyiségének egyidejű szabályozásával valósul meg, így jön létre a finomabb tapadás. Mindennek eredménye, hogy a hosszú távú motorozás könnyebb és kényelmesebb, ezáltal csökkenti a fáradtságot. | |
BEINDÍTÁST EGYSZERŰSÍTŐ RENDSZER Egy átlagos motorkerékpáron az elindításához a vezetőnek addig kell lenyomva tartania az önindító gombját, amíg a motor be nem indul. A Suzuki Beindítást Egyszerűsítő Rendszere (Suzuki Easy Start System) lehetővé teszi, hogy egy gyors gomb-nyomás elegendő legyen a motor elindításához, éppúgy mint a korszerű autók motorjainak indításakor. | |
BLOKKOLÁSGÁTLÓ FÉKRENDSZER Az elektronikus szabályozású blokkolásgátlóval kiegészített fékrendszer biztos úttartást garantál intenzív lassításnál, csúszós útburkolaton is. A rendszer megakadályozza a kerekek blokkolását, ha az útburkolat tapadása hirtelen megváltozik, vagy túlságosan erősen fékez a vezető. Hatékony működése a modern vezérlőegységnek köszönhető, ami fordulatonként ötvenszer ellenőrzi a kerekek forgási sebességét, és az aktuális tapadási viszonyokhoz igazítja a fékerőt. *A rendszer működését befolyásolhatják az útviszonyok (pl. nedves, laza, egyenetlen talaj). Egy ABS-szel felszerelt jármű féktávja hosszabb lehet egy blokkolásgátlóval nem rendelkező modell esetében. Az ABS nem képes kivédeni a kerekek oldalirányú csúszását kanyarban. Kérjük, vezessen óvatosan és ne értékelje túl az ABS képességeit! |
Hayabusa választható színvariációk
Hayabusa leírás
A gyorsasághoz nem kell más, mint egy nagy teljesítményű erőforrás. A Suzuki azonban azt vallja, hogy a motorozás ennél többet jelent: megbízhatóságot és kényelmet, amit ember és gép szövetsége tesz lehetővé.
A Hayabusa új generációját nem csak azért fejlesztették ki, hogy még magasabb szintű teljesítményt nyújtson – miközben megfelel a szigorú Euro 5 károsanyag-kibocsátási előírásoknak – hanem azért is, hogy meghódítsa hűséges rajongóinak szívét és mindazokét, akik szemet vetettek a friss, új formaterv kiemelkedő szépségére és élesebb, feszesebb formáira.
GSX-1300R, a tökéletes ultimate sportmotor
Nem csoda, hogy ez a széria ámulatba ejtette az egész világot. Mi több, új korszakot nyitott az erő, a súly, a kezelhetőség és a megjelenés tekintetében is. Harapós külsejével, pompás teljesítményével az egész földkerekségen megdobogtatta a motorozás szerelmeseinek szívét.
GSX 1300R Hayabusa, vagyis a “vándor-sólyom”
A fejlesztőcsapat teljes mértékben elkötelezte magát amellett, hogy megőrizze azokat a tulajdonságokat, amelyek a Hayabusa-t legendává tették, ugyanakkor jelentősen megemelte a lécet az új generáció kifejlesztése során, hogy a jövő felé vezesse a motorosokat. Az eredmény kitűnően tükrözi a Suzuki elkötelezettségét a szakértelem és a részletekre való aprólékos odafigyelés iránt.
Nem meglepő tehát, hogy a Hayabusa a világ egyik leggyorsabb kétkerekű járműve. 1340 cm3-es, DOHC-rendszerű, folyadékhűtéses, négyhengeres motorjával a kompromisszumoktól mentes tervezés iskolapéldája lett.
Amennyiben kérdése van, árajánlatot kérne vagy vásárolni szeretne, keressen minket bizalommal!
+36-20-247-0646
*A képek csak illusztrációk. A szöveges tartalom kizárólag tájékoztató jellegű és nem minősül ajánlattételnek. Az esetleges elírásokért felelősséget nem vállalunk. További információkért és árajánlatért, kérjük látogasson el kereskedésünkbe.