Skip to content

Hengerűrtartalom

1340cm3

Fogyasztás

6.7L / 100 km

Teljesítmény

190LE

Nyomaték

150Nm

Menetkész tömeg

264kg

Ülésmagasság

800mm

Hayabusa (GSX1300R) műszaki adatok

6 999 000 Ft


Motor típusa Négyütemű, folyadékhűtéses, DOHC, négyhengeres
Üzemanyagtank 20 L 
Sebességváltó 6 sebességes mechanikus
Hosszúság 2180 mm 
Szélesség 735 mm 
Magasság 1165 mm 
Tengelytáv 1480 mm 
Szabad magasság 125 mm 
Első futómű Fordított teleszkópvilla, tekercsrugó, olajcsillapítás
Hátsó futómű Központi rugóstag, tekercsrugó, olajcsillapítás
Első fék Brembo Stylema®, 4-dugattyós, dupla tárcsa 
Hátsó fék Nissin, 1 dugattyús, tárcsa 
Első gumiabroncs 120/70ZR17M/C 58W, tömlő nélküli
Hátsó gumiabroncs 190/50ZR17M/C 73W, tömlő nélküli
Co2 kibocsátás*157 g / km


*A számítás a Worldwide Motorcycle Test Cycle (WMTC) szerinti kipufogógáz-kibocsátás mérési feltételrendszeren alapul. A tényleges üzemanyag-fogyasztás és a hatótávolság bizonyos tényezők függvényében eltérhet a fenti értéktől.

SDMS-ALPHA
A Suzuki Drive Mode Selector Alpha (SDMS-α) öt fejlett elektronikus vezérlőrendszert tartalmaz, amely lehetővé teszi a vezető számára, hogy mindegyikhez egyedi beállításokat válasszon. Optimalizálja a teljesítményjellemzőket és a motor viselkedését, hogy alkalmazkodjon a változó útfelületekhez, a vezetési körülményekhez és az előnyben részesített vezetési stílusokhoz.
TELJESÍTMÉNY VÁLASZTÓ
Válassz három különböző motorteljesítmény közül, amelyekkel út és vezetési viszonyoknak megfelelően vezérelheti a teljesítményt. Az üzemmód 1. fokozata határozott választás a tapasztalt motoros számára egy sportos guruláshoz. 2. fokozata praktikussá teszi a motort a hétköznapi használatra. A 3. fokozata egy lágyabb teljesítményt nyújt, amelyben komfortosan lehet közlekedni.
MOTORFÉKVEZÉRLŐ RENDSZER
Ez a rendszer kiküszöböli, hogy a motorfékezés hatására a hátsó kerék kicsússzon vagy megugorjon, és egyenletesebb menetteljesítményt és irányíthatóságot biztosít. Három üzemmód, illetve a rendszer kikapcsolása közül választhatsz, hogy a vezetési körülményeknek vagy az igényeidnek megfelelően vezérelje a motorfékezés tényleges hatásfokát.
EGYKEREKEZÉS-GÁTLÓ VEZÉRLŐRENDSZER
A Suzuki egy olyan korszerű rendszert fejlesztett ki, amely sikeresen maximalizálja a gyorsulási teljesítményt, miközben megakadályozza, hogy az első kerék felemelkedjen a talajról. A rendszer aktiválását követően 10 üzemmódbeállítás választható: az 1. fokozat minimális vezérlést biztosít, míg a 10. fokozatban gyakorlatilag lehetetlenné válik az első kerék felemelése, még akkor is, ha a gázkart teljesen kinyitják és hátul egy utas ül.
AKTÍV SEBESSÉGKORLÁTOZÁS
A motorkerékpár-iparban elsőként került bevezetésre ez a rendszer, amely lehetővé teszi, hogy a végsebesség beállításával korlátozható legyen a sebesség, azon belül tetszés szerint lehet gyorsulni és lassítani. Megnyugtató opció lehet akkor, ha azon aggódsz, hogy túlléped a megengedett sebességhatárt.
AUTOMATA VÉSZVILLOGÓ
A Suzuki motorkerékpárokon elsőként kapott helyet ez a funkció, amely az első és hátsó irányjelzőket villogtatja a követő járművek figyelmeztetésére hirtelen fékezés esetén 55 km/h vagy annál nagyobb sebességnél.
KÉTIRÁNYÚ GYORSVÁLTÓ
A rendszer éppen elegendő időre (az érzékenységi beállításoktól függően 50 és 75 ezredmásodperc közötti időtartamra) automatikusan megszakítja a teljesítményleadást a sebességváltó fogaskerekeinek körmein lévő terhelés feloldásához, ezáltal tisztán váltható a következő sebességfokozat, és simább, szinte megszakításmentes gyorsítás érhető el. Így a gázkar elzárása és a kuplungkar használata nélkül lehet lefelé és felfelé váltani, amivel értékes másodperceket tudunk gyűjteni a versenypályán.
MOZGÁSKÖVETŐ KIPÖRGÉSGÁTLÓ RENDSZER
A Suzuki fejlett mozgáskövető kipörgésgátló rendszere (Motion Track TCS) lehetővé teszi, hogy a vezető különböző kipörgésgátlási szinteket válasszon ki az út- vagy pályaviszonyoktól, valamint saját stílusától és tapasztalatától függően. A Motion Track TCS folyamatosan ellenőrzi az első és hátsó kerekek sebességét, a gázmarkolat állását, a főtengely pozícióját, valamint a sebességfokozatot és a motorkerékpár mozgását, szinte azonnal csökkenti a motorteljesítményt, amikor kipör-gés észlelhető vagy várható. A rendszer a motorteljesítményt a gyújtásidőzítésen és az üzemanyag-adagolószelep állásán keresztül szabályozza.
MEGFELEL AZ EURO 5 ELŐÍRÁSOKNAK
Csak az európai specifikációkkal rendelkező modellek rendelkeznek az EURO 5 előírásnak megfelelő károsanyag kibocsátással.
gsx-s1000gt tulajdonságokSEBESSÉGTARTÓ AUTOMATIKA (TEMPOMAT)
A tempomat lehetővé teszi a motoros számára, hogy a beállított sebességgel haladjon a gázkar folyamatos húzása nélkül, aminek köszönhetően a hosszú utak során lényegesen csökken a motoros fáradtságérzete.
FORDULATSZÁM ASSZISZTENS
A fordulatszám asszisztens az ISC mechanizmus segítségével kissé megemeli a motor fordulatszámát, éppen annyira, hogy elinduláskor és alacsony sebességgel való közlekedésnél csökkentse a lefulladás kockázatát. Ezzel a funkcióval a vezető stabilabbnak, magabiztosabbnak érezheti magát a motor nyergében.
TERHELÉSFÜGGŐ VEZÉRLŐRENDSZER
A rendszer a motor terhelési állapotának függvényében segíti az optimális fékerő használatát. A rendszer a fékezés alkalmával folyamatosan figyeli a motor terhelését és a terhelésnek megfelelően állítja a féknyomást. Más nyomást alkalmaz a rendszer teljes- és mást részterhelés esetén.
MOZGÁSKÖVETŐ FÉKRENDSZER
A mozgáskövető fékrendszer (Motion Track Brake System) a beépített tehetetlenségmérő (IMU), valamint a jármű helyzete, illetve az első és hátsó kerék sebessége alapján lehetővé teszi, hogy az ABS ne csak a jármű függőleges helyzetében léphessen működésbe, hanem akkor is, amikor a motorkerékpár épp valamelyik oldalra be van döntve.
LEJTMENETVEZÉRLŐ
A Lejtmenetvezérlő folyamatosan monitorozza a jármű helyzetét még lejtőn való haladáskor is. Lejtmenet alkalmával akár a fékkar, akár a fékpedál működtetése során a rendszer a féknyomást olyan módon szabályozza, hogy a fékezés során a hátsó kerék ne tudjon az úttól elemelkedni.
SPECIÁLIS HENGER FELÜLETBEVONAT
A SCEM (Suzuki Composite Electrochemical Material) a Suzuki saját fejlesztésű speciális henger felületbevonata. A nikkel-szilíciumkarbid felületkezelő / be-vonó eljárás kifejlesztésében a versenypályákon szerzett tapasz-talatok játszották a főszerepet.
CSÚSZÓKUPLUNG
A Suzuki által kifejlesztett csúszókuplung (Suzuki Clutch Assist System – SCAS), melynek köszönhetően a visszaváltások finomabbak, kontrollálhatóbbak. Működése: lassítás közben, visszaváltások esetén, amikor a fellépő fordulatszám és nyomaték-különbség a hátsó kerék megcsúszásához vezetne, a SCAS csökkenti a kuplungtárcsák közti nyomást, kontrollált csúsztatást engedélyezve.
RAJTAUTOMATIKA
A rajtautomatika (Launch Control System) abban segít a zártpályás versenyeken a motorosnak, hogy automatikusan visszafogja a motor fordulatszámát, valamint optimalizálja a nyomatékot, amikor a motoros teljesen kinyitott gázmarkolattal a kuplungkar kiengedésére koncentrál.
INDÍTÁSGÁTLÓ RENDSZER
Suzuki Advanced Immobilizer System (SAIS) egy elektronikus indításgátló rendszer, mely a motor indítását csak eredeti kulcs jelenlétében teszi lehetővé.
SPECIÁLIS LÉGBEÁRAMLÓ RENDSZER
A Speciális Légbeáramló Rendszer (Suzuki Ram Air-Direct – SRAD) levegőbeszívó csövei az aero-dinamikailag legnagyobb nyomást biztosító pontban, a motorkerékpár középvonalában, az „orrhoz” minél közelebb kerülnek elhelyezésre. Ezen elhelyezés javítja a szívóoldal hatékonyságát valamint növeli a teljesítményt nagy sebességeknél.
KIPÖRGÉSGÁTLÓ RENDSZER
A Suzuki kipörgésgátló rendszere folyamatosan ellenőrzi az első és hátsó kerekek sebességét, a gázmarkolat állását, a főtengely pozícióját, valamint a sebességi fokozatot, és szinte azonnal csökkenti motorteljesítményt, amikor kerék- túlpörgést érzékel. A teljesítmény kontroll a gyújtási idők, továbbá a levegő mennyiségének egyidejű szabályozásával valósul meg, így jön létre a finomabb tapadás. Mindennek eredménye, hogy a hosszú távú motorozás könnyebb és kényelmesebb, ezáltal csökkenti a fáradtságot.
BEINDÍTÁST EGYSZERŰSÍTŐ RENDSZER
Egy átlagos motorkerékpáron az elindításához a vezetőnek addig kell lenyomva tartania az önindító gombját, amíg a motor be nem indul. A Suzuki Beindítást Egyszerűsítő Rendszere (Suzuki Easy Start System) lehetővé teszi, hogy egy gyors gomb-nyomás elegendő legyen a motor elindításához, éppúgy mint a korszerű autók motorjainak indításakor.
BLOKKOLÁSGÁTLÓ FÉKRENDSZER
Az elektronikus szabályozású blokkolásgátlóval kiegészített fékrendszer biztos úttartást garantál intenzív lassításnál, csúszós útburkolaton is. A rendszer megakadályozza a kerekek blokkolását, ha az útburkolat tapadása hirtelen megváltozik, vagy túlságosan erősen fékez a vezető. Hatékony működése a modern vezérlőegységnek köszönhető, ami fordulatonként ötvenszer ellenőrzi a kerekek forgási sebességét, és az aktuális tapadási viszonyokhoz igazítja a fékerőt. *A rendszer működését befolyásolhatják az útviszonyok (pl. nedves, laza, egyenetlen talaj). Egy ABS-szel felszerelt jármű féktávja hosszabb lehet egy blokkolásgátlóval nem rendelkező modell esetében. Az ABS nem képes kivédeni a kerekek oldalirányú csúszását kanyarban. Kérjük, vezessen óvatosan és ne értékelje túl az ABS képességeit!

Hayabusa választható színvariációk

Szürke/Piros (CJH)

Fekete (KGL)

Fehér (JWN)

Hayabusa leírás

A gyorsasághoz nem kell más, mint egy nagy teljesítményű erőforrás. A Suzuki azonban azt vallja, hogy a motorozás ennél többet jelent: megbízhatóságot és kényelmet, amit ember és gép szövetsége tesz lehetővé.

A Hayabusa új generációját nem csak azért fejlesztették ki, hogy még magasabb szintű teljesítményt nyújtson – miközben megfelel a szigorú Euro 5 károsanyag-kibocsátási előírásoknak – hanem azért is, hogy meghódítsa hűséges rajongóinak szívét és mindazokét, akik szemet vetettek a friss, új formaterv kiemelkedő szépségére és élesebb, feszesebb formáira.

GSX-1300R, a tökéletes ultimate sportmotor

Nem csoda, hogy ez a széria ámulatba ejtette az egész világot. Mi több, új korszakot nyitott az erő, a súly, a kezelhetőség és a megjelenés tekintetében is. Harapós külsejével, pompás teljesítményével az egész földkerekségen megdobogtatta a motorozás szerelmeseinek szívét.

GSX 1300R Hayabusa, vagyis a “vándor-sólyom”

A fejlesztőcsapat teljes mértékben elkötelezte magát amellett, hogy megőrizze azokat a tulajdonságokat, amelyek a Hayabusa-t legendává tették, ugyanakkor jelentősen megemelte a lécet az új generáció kifejlesztése során, hogy a jövő felé vezesse a motorosokat. Az eredmény kitűnően tükrözi a Suzuki elkötelezettségét a szakértelem és a részletekre való aprólékos odafigyelés iránt.

A Hayabusa teljesítmény-választó fokozatai.
Válassz három különböző motorteljesítmény közül, amelyekkel út és vezetési viszonyoknak megfelelően vezérelheted a leadott erőt.

Nem meglepő tehát, hogy a Hayabusa a világ egyik leggyorsabb kétkerekű járműve. 1340 cm3-es, DOHC-rendszerű, folyadékhűtéses, négyhengeres motorjával a kompromisszumoktól mentes tervezés iskolapéldája lett.

Amennyiben kérdése van, árajánlatot kérne vagy vásárolni szeretne, keressen minket bizalommal!

+36-20-378-1061 
+36-20-247-0646


*A képek csak illusztrációk. A szöveges tartalom kizárólag tájékoztató jellegű és nem minősül ajánlattételnek. Az esetleges elírásokért felelősséget nem vállalunk. További információkért és árajánlatért, kérjük látogasson el kereskedésünkbe.