Skip to content

Hengerűrtartalom

999cm3

Fogyasztás

6.1L / 100 km

Teljesítmény

94LE

Nyomaték

92Nm

Menetkész tömeg

214kg

Ülésmagasság

810mm

GSX-S950 műszaki adatok

4 399 000 Ft


Motor típusa Négyütemű, folyadékhűtéses, DOHC, soros négyhengeres 
Üzemanyagtank 19 L 
Sebességváltó 6 sebességes mechanikus
Hosszúság 2115 mm 
Szélesség 810 mm 
Magasság 1080 mm 
Tengelytáv 1460 mm 
Szabad magasság 140 mm 
Első futómű Fordított teleszkópvilla, tekercsrugó, olajcsillapítás
Hátsó futómű Központi rugóstag, tekercsrugó, olajcsillapítás
Első fék Dupla tárcsa 
Hátsó fék Tárcsa 
Első gumiabroncs 120/70ZR17M/C (58W), tömlő nélküli
Hátsó gumiabroncs 190/50ZR17M/C (73W), tömlő nélküli
Co2 kibocsátás*143 g / km


*A számítás a Worldwide Motorcycle Test Cycle (WMTC) szerinti kipufogógáz-kibocsátás mérési feltételrendszeren alapul. A tényleges üzemanyag-fogyasztás és a hatótávolság bizonyos tényezők függvényében eltérhet a fenti értéktől.

DIGITÁLIS ÜZEMANYAG BEFECSKENDEZÉS
Az SDTV egy digitális üzemanyag- befecskendező rendszer. Minden szívótorokban két különálló pillangószelep található, egy primer, melynek nyitását a vezető vezérli a gázkar elfordításával, és egy másodlagos, melyet a központi elektronika nyit-zár motorfordulatszám, sebességfokozat valamint a primer szelep pillanatnyi állása alapján. A másodlagos pillangószelep szerepe az ideális levegő mennyiség és beömlési sebesség beállítása, javítva ezzel az égés hatásfokát, biztosítva a gyorsítások rángatásmentességét, valamint jelentősen növeli az alacsony és középső fordulatszám-tartományban leadott nyomatékot.
BLOKKOLÁSGÁTLÓ FÉKRENDSZER
Az elektronikus szabályozású blokkolásgátlóval kiegészített fékrendszer biztos úttartást garantál intenzív lassításnál, csúszós útburkolaton is. A rendszer megakadályozza a kerekek blokkolását, ha az útburkolat tapadása hirtelen megváltozik, vagy túlságosan erősen fékez a vezető. Hatékony működése a modern vezérlőegységnek köszönhető, ami fordulatonként ötvenszer ellenőrzi a kerekek forgási sebességét, és az aktuális tapadási viszonyokhoz igazítja a fékerőt.
SPECIÁLIS HENGER FELÜLETBEVONAT
A SCEM (Suzuki Composite Electrochemical Material) a Suzuki saját fejlesztésű speciális henger felületbevonata. A nikkel-szilíciumkarbid felületkezelő / be-vonó eljárás kifejlesztésében a versenypályákon szerzett tapasz-talatok játszották a főszerepet.
BEINDÍTÁST EGYSZERŰSÍTŐ RENDSZER
Egy átlagos motorkerékpáron az elindításához a vezetőnek addig kell lenyomva tartania az önindító gombját, amíg a motor be nem indul. A Suzuki Beindítást Egyszerűsítő Rendszere (Suzuki Easy Start System) lehetővé teszi, hogy egy gyors gomb-nyomás elegendő legyen a motor elindításához, éppúgy mint a korszerű autók motorjainak indításakor.
MEGFELEL AZ EURO 5 ELŐÍRÁSOKNAK
Csak az európai specifikációkkal rendelkező modellek rendelkeznek az EURO 5 előírásnak megfelelő károsanyag kibocsátással.
FORDULATSZÁM ASSZISZTENS
A fordulatszám asszisztens az ISC mechanizmus segítségével kissé megemeli a motor fordulatszámát, éppen annyira, hogy elinduláskor és alacsony sebességgel való közlekedésnél csökkentse a lefulladás kockázatát. Ezzel a funkcióval a vezető stabilabbnak, magabiztosabbnak érezheti magát a motor nyergében.
CSÚSZÓKUPLUNG
A Suzuki által kifejlesztett csúszókuplung (Suzuki Clutch Assist System – SCAS), melynek köszönhetően a visszaváltások finomabbak, kontrollálhatóbbak. Működése: lassítás közben, visszaváltások esetén, amikor a fellépő fordulatszám és nyomaték-különbség a hátsó kerék megcsúszásához vezetne, a SCAS csökkenti a kuplungtárcsák közti nyomást, kontrollált csúsztatást engedélyezve.
KIPÖRGÉSGÁTLÓ RENDSZER
A Suzuki kipörgésgátló rendszere folyamatosan ellenőrzi az első és hátsó kerekek sebességét, a gázmarkolat állását, a főtengely pozícióját, valamint a sebességi fokozatot, és szinte azonnal csökkenti motorteljesítményt, amikor kerék- túlpörgést érzékel. A teljesítmény kontroll a gyújtási idők, továbbá a levegő mennyiségének egyidejű szabályozásával valósul meg, így jön létre a finomabb tapadás. Mindennek eredménye, hogy a hosszú távú motorozás könnyebb és kényelmesebb, ezáltal csökkenti a fáradtságot.
INDÍTÁSGÁTLÓ RENDSZER
Suzuki Advanced Immobilizer System (SAIS) egy elektronikus indításgátló rendszer, mely a motor indítását csak eredeti kulcs jelenlétében teszi lehetővé.
SZERVOMOTORRAL VEZÉRELT KIPUFOGÓRENDSZER
Szervomotorral vezérelt kipufogórendszer (Suzuki Exhaust Tuning – SET), a Suzuki kipufogó torlónyomás szabályozó rendszere, mely egy szervomotor-vezérlésű pillangószelep segítségével hangolja a kipufogást a motor fordulatszámhoz. Alacsony fordulaton a szelep zár, megnövelve a nyomást, javítva az alacsony fordulaton leadott nyomatékot, magas fordulaton a szelep fokozatosan nyit, szabad áramlást engedve a gázoknak, javítva ezáltal a közepes és magas fordulaton nyújtott teljesítményt.

GSX-S950 választható színvariációk

Kék (YSF)

Szürke (QKA)

Fekete (YVB)

Suzuki GSX-S950 Leírás

Ki gondolta volna, hogy a nyers és féktelen agresszivitás ilyen kívánatos formát is ölthet?

A Suzuki GSX-S950 esetében minden a kiemelkedő képességekről, a magabiztos kezelhetőségről, valamint a páratlan stílusról szól. Arra tervezték, hogy felhívja magára a figyelmet és meghódítsa az utcákat. Pengeéles, diadalmas és támadásra kész motorkerékpár – csillogó agyarakkal felvértezve.

Az új GSX-S950 itt van, és készen áll a legmerészebb álmok megvalósítására

A vadonatúj, extrém kialakítású Suzuki GSX-S950: a szépség és az erő tökéletes kombinációja, amely minden különösebb erőfeszítés nélkül hozza meg a kívánt teljesítményt.

Ez a motorkerékpár pontosan azért van itt, hogy felülmúlhatatlan megjelenésével, élvonalbeli teljesítményével és minden kanyarban magabiztosságot keltő irányíthatóságával elállítsa a lélegzeted. A tervezők nagyszerűen finomhangolták, energikus és elegáns utcai gépnek építettek, amelyet rendíthetetlen megbízhatóság jellemez.

Az új GSX-S950 óriási agilitást sugároz karcsú, futurisztikus, éles kontúrú idomjaival és versenystílusú villájával

A dekoratív, új tervezésű ülés szinte átfolyik a szupervékony hátulsó részbe, amelyet egy kecses, LED-es hátsó lámpa tesz még hangsúlyosabbá. Mindemellett, a karcsú orr-rész is szenzációs kontrasztot alkot az izmos és precízen megformált üzemanyagtartállyal.

A GSX-S950 tehát olyan motorosok számára készült, akik szeretnek mozgékonyak lenni, és az egész világgal felvenni a “harcot”.

GSX-S950: színtiszta adrenalin – két keréken

A GSX-S950 felkészült arra, hogy felemelő vezetési élményt és kifogástalanul sportmotoros produktivitást nyújtson – bármilyen sebességnél. Azért született, hogy elkápráztasson és egyensúlyt teremtsen a fantasztikus performancia, valamint a mindennapi funkcionalitás között.

Ilyen az abszolút teljesítmény izgalma.

A GSX-S950 tökéletesen alkalmas arra, hogy lebilincselő vezetési élményt és kiváló Naked Sport Bike impulzust nyújtson. Minderről egy döbbenetes teljesítőképességű, 999 cm3-es, soros négyhengeres, folyadékhűtéses DOHC motor gondoskodik.

A GSX-S950 készen áll arra, hogy a győztes szellemet az utcára is átültesse

Ezt az utcai használatra szánt modellt, részben a GSX-R1000 DNS-éből adaptálták, amely az évek során számtalan versenyen és bajnokságon tette le a névjegyét. Így nem meglepő, hogy számos, a MotoGP számára kifejlesztett modern technológiából is merítettek a megvalósítása során.

Ha GSX-S950, akkor ellenállhatatlan teljesítményjellemzők

A teljesítmény optimalizálása érdekében végzett kiterjedt kutatási és fejlesztési munkák, valamint a modern technológiák, mint például a “Ride By Wire”, kivételes vezetési tulajdonságokat és jobb kezelhetőséget eredményeznek.

Ez az innovatív elektronikával felszerelt, kompromisszumok nélküli konstrukció, tehát makulátlan módon biztosítja, hogy a motor és a vezető tökéletes egységben viselkedjen. Ennél fogva minden tekintetben – a gyorsulástól a kanyarodási mozdulatokig – úgy irányíthatod a gépet, hogy nem szükséges kilépned a komfortzónádból.

A Suzuki GSX-S950 felkelti a vágyat a városi túrák és a vidéki kirándulások iránt is

Az ultrakönnyű GSX-S950 egyesíti a legendás teljesítményt a Naked Bike-ok jellegzetes, mindennapi komfort-szintjével. A dinamikus karakter, a gondosan kiegyensúlyozott súlyelosztás, az erőteljes fékek, továbbá a fejlett hajtáslánc abszolút kontrollt biztosítanak a változékony utak felett.

Legyen szó tehát sportos vagy éppen egy teljesen laza motorozásról, ez a modell minden vezetési helyzethez megfelelő minőséggel rendelkezik. Kiválóan alkalmas a mindennapi motorozásra, versenypályára vagy akár hosszú túrázásokra is.

Úgy tűnik, még többet szeretnél megtudni az új GSX-S950-ről

A klasszikus sportmotor sziluettjével és attraktív vonalaival nehéz, vagy szinte már lehetetlen nem vonzódni ehhez a géphez. Azonban a Suzuki pontosan tudta, hogy sokkal többre van szükség annál, mint egy magával ragadó külső, hogy ismét elnyerje a szakavatott motorosok szívét.

Attraktív kijelző a még élvezetesebb utazásokért

A GSX-S950 műszerfala lehetővé teszi a vezető számára, hogy a saját igényeinek megfelelően konfigurálja azt. Full LCD képernyője áttekinthető, intuitív elrendezésű és átfogó információkkal rendelkezik, amelyek logikusan vannak csoportosítva, hogy javítsák az átláthatóságot és megkönnyítsék a motorozás közbeni használatot.

Amennyiben kérdése van, árajánlatot kérne vagy vásárolni szeretne, keressen minket bizalommal!

+36-20-378-1061 
+36-20-247-0646 

*A képek csak illusztrációk. A szöveges tartalom kizárólag tájékoztató jellegű és nem minősül ajánlattételnek. Az esetleges elírásokért felelősséget nem vállalunk. További információkért és árajánlatért, kérjük látogasson el kereskedésünkbe.