Hengerűrtartalom
999cm3
Fogyasztás
6.1L / 100 km
Teljesítmény
94LE
Nyomaték
92Nm
Menetkész tömeg
214kg
Ülésmagasság
810mm
GSX-S950 műszaki adatok
4 399 000 Ft
Motor típusa | Négyütemű, folyadékhűtéses, DOHC, soros négyhengeres |
Üzemanyagtank | 19 L |
Sebességváltó | 6 sebességes mechanikus |
Hosszúság | 2115 mm |
Szélesség | 810 mm |
Magasság | 1080 mm |
Tengelytáv | 1460 mm |
Szabad magasság | 140 mm |
Első futómű | Fordított teleszkópvilla, tekercsrugó, olajcsillapítás |
Hátsó futómű | Központi rugóstag, tekercsrugó, olajcsillapítás |
Első fék | Dupla tárcsa |
Hátsó fék | Tárcsa |
Első gumiabroncs | 120/70ZR17M/C (58W), tömlő nélküli |
Hátsó gumiabroncs | 190/50ZR17M/C (73W), tömlő nélküli |
Co2 kibocsátás* | 143 g / km |
*A számítás a Worldwide Motorcycle Test Cycle (WMTC) szerinti kipufogógáz-kibocsátás mérési feltételrendszeren alapul. A tényleges üzemanyag-fogyasztás és a hatótávolság bizonyos tényezők függvényében eltérhet a fenti értéktől.
DIGITÁLIS ÜZEMANYAG BEFECSKENDEZÉS Az SDTV egy digitális üzemanyag- befecskendező rendszer. Minden szívótorokban két különálló pillangószelep található, egy primer, melynek nyitását a vezető vezérli a gázkar elfordításával, és egy másodlagos, melyet a központi elektronika nyit-zár motorfordulatszám, sebességfokozat valamint a primer szelep pillanatnyi állása alapján. A másodlagos pillangószelep szerepe az ideális levegő mennyiség és beömlési sebesség beállítása, javítva ezzel az égés hatásfokát, biztosítva a gyorsítások rángatásmentességét, valamint jelentősen növeli az alacsony és középső fordulatszám-tartományban leadott nyomatékot. | |
BLOKKOLÁSGÁTLÓ FÉKRENDSZER Az elektronikus szabályozású blokkolásgátlóval kiegészített fékrendszer biztos úttartást garantál intenzív lassításnál, csúszós útburkolaton is. A rendszer megakadályozza a kerekek blokkolását, ha az útburkolat tapadása hirtelen megváltozik, vagy túlságosan erősen fékez a vezető. Hatékony működése a modern vezérlőegységnek köszönhető, ami fordulatonként ötvenszer ellenőrzi a kerekek forgási sebességét, és az aktuális tapadási viszonyokhoz igazítja a fékerőt. | |
SPECIÁLIS HENGER FELÜLETBEVONAT A SCEM (Suzuki Composite Electrochemical Material) a Suzuki saját fejlesztésű speciális henger felületbevonata. A nikkel-szilíciumkarbid felületkezelő / be-vonó eljárás kifejlesztésében a versenypályákon szerzett tapasz-talatok játszották a főszerepet. | |
BEINDÍTÁST EGYSZERŰSÍTŐ RENDSZER Egy átlagos motorkerékpáron az elindításához a vezetőnek addig kell lenyomva tartania az önindító gombját, amíg a motor be nem indul. A Suzuki Beindítást Egyszerűsítő Rendszere (Suzuki Easy Start System) lehetővé teszi, hogy egy gyors gomb-nyomás elegendő legyen a motor elindításához, éppúgy mint a korszerű autók motorjainak indításakor. | |
MEGFELEL AZ EURO 5 ELŐÍRÁSOKNAK Csak az európai specifikációkkal rendelkező modellek rendelkeznek az EURO 5 előírásnak megfelelő károsanyag kibocsátással. | |
FORDULATSZÁM ASSZISZTENS A fordulatszám asszisztens az ISC mechanizmus segítségével kissé megemeli a motor fordulatszámát, éppen annyira, hogy elinduláskor és alacsony sebességgel való közlekedésnél csökkentse a lefulladás kockázatát. Ezzel a funkcióval a vezető stabilabbnak, magabiztosabbnak érezheti magát a motor nyergében. | |
CSÚSZÓKUPLUNG A Suzuki által kifejlesztett csúszókuplung (Suzuki Clutch Assist System – SCAS), melynek köszönhetően a visszaváltások finomabbak, kontrollálhatóbbak. Működése: lassítás közben, visszaváltások esetén, amikor a fellépő fordulatszám és nyomaték-különbség a hátsó kerék megcsúszásához vezetne, a SCAS csökkenti a kuplungtárcsák közti nyomást, kontrollált csúsztatást engedélyezve. | |
KIPÖRGÉSGÁTLÓ RENDSZER A Suzuki kipörgésgátló rendszere folyamatosan ellenőrzi az első és hátsó kerekek sebességét, a gázmarkolat állását, a főtengely pozícióját, valamint a sebességi fokozatot, és szinte azonnal csökkenti motorteljesítményt, amikor kerék- túlpörgést érzékel. A teljesítmény kontroll a gyújtási idők, továbbá a levegő mennyiségének egyidejű szabályozásával valósul meg, így jön létre a finomabb tapadás. Mindennek eredménye, hogy a hosszú távú motorozás könnyebb és kényelmesebb, ezáltal csökkenti a fáradtságot. | |
INDÍTÁSGÁTLÓ RENDSZER Suzuki Advanced Immobilizer System (SAIS) egy elektronikus indításgátló rendszer, mely a motor indítását csak eredeti kulcs jelenlétében teszi lehetővé. | |
SZERVOMOTORRAL VEZÉRELT KIPUFOGÓRENDSZER Szervomotorral vezérelt kipufogórendszer (Suzuki Exhaust Tuning – SET), a Suzuki kipufogó torlónyomás szabályozó rendszere, mely egy szervomotor-vezérlésű pillangószelep segítségével hangolja a kipufogást a motor fordulatszámhoz. Alacsony fordulaton a szelep zár, megnövelve a nyomást, javítva az alacsony fordulaton leadott nyomatékot, magas fordulaton a szelep fokozatosan nyit, szabad áramlást engedve a gázoknak, javítva ezáltal a közepes és magas fordulaton nyújtott teljesítményt. |
GSX-S950 választható színvariációk
Suzuki GSX-S950 Leírás
Ki gondolta volna, hogy a nyers és féktelen agresszivitás ilyen kívánatos formát is ölthet?
A Suzuki GSX-S950 esetében minden a kiemelkedő képességekről, a magabiztos kezelhetőségről, valamint a páratlan stílusról szól. Arra tervezték, hogy felhívja magára a figyelmet és meghódítsa az utcákat. Pengeéles, diadalmas és támadásra kész motorkerékpár – csillogó agyarakkal felvértezve.
Az új GSX-S950 itt van, és készen áll a legmerészebb álmok megvalósítására
A vadonatúj, extrém kialakítású Suzuki GSX-S950: a szépség és az erő tökéletes kombinációja, amely minden különösebb erőfeszítés nélkül hozza meg a kívánt teljesítményt.
Ez a motorkerékpár pontosan azért van itt, hogy felülmúlhatatlan megjelenésével, élvonalbeli teljesítményével és minden kanyarban magabiztosságot keltő irányíthatóságával elállítsa a lélegzeted. A tervezők nagyszerűen finomhangolták, energikus és elegáns utcai gépnek építettek, amelyet rendíthetetlen megbízhatóság jellemez.
Az új GSX-S950 óriási agilitást sugároz karcsú, futurisztikus, éles kontúrú idomjaival és versenystílusú villájával
A dekoratív, új tervezésű ülés szinte átfolyik a szupervékony hátulsó részbe, amelyet egy kecses, LED-es hátsó lámpa tesz még hangsúlyosabbá. Mindemellett, a karcsú orr-rész is szenzációs kontrasztot alkot az izmos és precízen megformált üzemanyagtartállyal.
A GSX-S950 tehát olyan motorosok számára készült, akik szeretnek mozgékonyak lenni, és az egész világgal felvenni a “harcot”.
GSX-S950: színtiszta adrenalin – két keréken
A GSX-S950 felkészült arra, hogy felemelő vezetési élményt és kifogástalanul sportmotoros produktivitást nyújtson – bármilyen sebességnél. Azért született, hogy elkápráztasson és egyensúlyt teremtsen a fantasztikus performancia, valamint a mindennapi funkcionalitás között.
Ilyen az abszolút teljesítmény izgalma.
A GSX-S950 tökéletesen alkalmas arra, hogy lebilincselő vezetési élményt és kiváló Naked Sport Bike impulzust nyújtson. Minderről egy döbbenetes teljesítőképességű, 999 cm3-es, soros négyhengeres, folyadékhűtéses DOHC motor gondoskodik.
A GSX-S950 készen áll arra, hogy a győztes szellemet az utcára is átültesse
Ezt az utcai használatra szánt modellt, részben a GSX-R1000 DNS-éből adaptálták, amely az évek során számtalan versenyen és bajnokságon tette le a névjegyét. Így nem meglepő, hogy számos, a MotoGP számára kifejlesztett modern technológiából is merítettek a megvalósítása során.
Ha GSX-S950, akkor ellenállhatatlan teljesítményjellemzők
A teljesítmény optimalizálása érdekében végzett kiterjedt kutatási és fejlesztési munkák, valamint a modern technológiák, mint például a “Ride By Wire”, kivételes vezetési tulajdonságokat és jobb kezelhetőséget eredményeznek.
Ez az innovatív elektronikával felszerelt, kompromisszumok nélküli konstrukció, tehát makulátlan módon biztosítja, hogy a motor és a vezető tökéletes egységben viselkedjen. Ennél fogva minden tekintetben – a gyorsulástól a kanyarodási mozdulatokig – úgy irányíthatod a gépet, hogy nem szükséges kilépned a komfortzónádból.
A Suzuki GSX-S950 felkelti a vágyat a városi túrák és a vidéki kirándulások iránt is
Az ultrakönnyű GSX-S950 egyesíti a legendás teljesítményt a Naked Bike-ok jellegzetes, mindennapi komfort-szintjével. A dinamikus karakter, a gondosan kiegyensúlyozott súlyelosztás, az erőteljes fékek, továbbá a fejlett hajtáslánc abszolút kontrollt biztosítanak a változékony utak felett.
Legyen szó tehát sportos vagy éppen egy teljesen laza motorozásról, ez a modell minden vezetési helyzethez megfelelő minőséggel rendelkezik. Kiválóan alkalmas a mindennapi motorozásra, versenypályára vagy akár hosszú túrázásokra is.
Úgy tűnik, még többet szeretnél megtudni az új GSX-S950-ről
A klasszikus sportmotor sziluettjével és attraktív vonalaival nehéz, vagy szinte már lehetetlen nem vonzódni ehhez a géphez. Azonban a Suzuki pontosan tudta, hogy sokkal többre van szükség annál, mint egy magával ragadó külső, hogy ismét elnyerje a szakavatott motorosok szívét.
Attraktív kijelző a még élvezetesebb utazásokért
A GSX-S950 műszerfala lehetővé teszi a vezető számára, hogy a saját igényeinek megfelelően konfigurálja azt. Full LCD képernyője áttekinthető, intuitív elrendezésű és átfogó információkkal rendelkezik, amelyek logikusan vannak csoportosítva, hogy javítsák az átláthatóságot és megkönnyítsék a motorozás közbeni használatot.
Amennyiben kérdése van, árajánlatot kérne vagy vásárolni szeretne, keressen minket bizalommal!
+36-20-247-0646
*A képek csak illusztrációk. A szöveges tartalom kizárólag tájékoztató jellegű és nem minősül ajánlattételnek. Az esetleges elírásokért felelősséget nem vállalunk. További információkért és árajánlatért, kérjük látogasson el kereskedésünkbe.