Hengerűrtartalom
999cm3
Fogyasztás
6.2L / 100 km
Teljesítmény
152LE
Nyomaték
106Nm
Menetkész tömeg
232kg
Ülésmagasság
845mm
GSX-S1000GX műszaki leírás
6 699 000 Ft
Motor típusa | Négyütemű, folyadékhűtéses, DOHC, soros négyhengeres |
Üzemanyagtank | 19 L |
Sebességváltó | 6 sebességes mechanikus |
Hosszúság | 2150 mm |
Szélesség | 925 mm |
Magasság | 1350 mm |
Tengelytáv | 1470 mm |
Szabad magasság | 155 mm |
Első futómű | Fordított teleszkópvilla, tekercsrugó, olajcsillapítás |
Hátsó futómű | Központi rugóstag, tekercsrugó, olajcsillapítás |
Első fék | Dupla tárcsa |
Hátsó fék | Tárcsa |
Első gumiabroncs | 120/70ZR17M/C (58W), tömlő nélküli |
Hátsó gumiabroncs | 190/50ZR17M/C (73W), tömlő nélküli |
Co2 kibocsátás* | 144 g / km |
*A számítás a Worldwide Motorcycle Test Cycle (WMTC) szerinti kipufogógáz-kibocsátás mérési feltételrendszeren alapul. A tényleges üzemanyag-fogyasztás és a hatótávolság bizonyos tényezők függvényében eltérhet a fenti értéktől.
KÉTIRÁNYÚ GYORSVÁLTÓ A rendszer éppen elegendő időre automatikusan megszakítja a teljesítményleadást a sebességváltó fogaskerekeinek körmein lévő terhelés feloldásához, ezáltal tisztán váltható a következő sebességfokozat, és simább, szinte megszakításmentes gyorsítás érhető el. Így a gázkar elzárása és a kuplungkar használata nélkül lehet lefelé és felfelé váltani, amivel értékes másodperceket tudunk gyűjteni a versenypályán. | |
BLOKKOLÁSGÁTLÓ FÉKRENDSZER Az elektronikus szabályozású blokkolásgátlóval kiegészített fékrendszer biztos úttartást garantál intenzív lassításnál, csúszós útburkolaton is. A rendszer megakadályozza a kerekek blokkolását, ha az útburkolat tapadása hirtelen megváltozik, vagy túlságosan erősen fékez a vezető. Hatékony működése a modern vezérlőegységnek köszönhető, ami fordulatonként ötvenszer ellenőrzi a kerekek forgási sebességét, és az aktuális tapadási viszonyokhoz igazítja a fékerőt. | |
SEBESSÉGTARTÓ AUTOMATIKA (TEMPOMAT) A tempomat lehetővé teszi a motoros számára, hogy a beállított sebességgel haladjon a gázkar folyamatos húzása nélkül, aminek köszönhetően a hosszú utak során lényegesen csökken a motoros fáradtságérzete. | |
BEINDÍTÁST EGYSZERŰSÍTŐ RENDSZER Egy átlagos motorkerékpáron az elindításához a vezetőnek addig kell lenyomva tartania az önindító gombját, amíg a motor be nem indul. A Suzuki Beindítást Egyszerűsítő Rendszere (Suzuki Easy Start System) lehetővé teszi, hogy egy gyors gomb-nyomás elegendő legyen a motor elindításához, éppúgy mint a korszerű autók motorjainak indításakor. | |
MEGFELEL AZ EURO 5 ELŐÍRÁSOKNAK Csak az európai specifikációkkal rendelkező modellek rendelkeznek az EURO 5 előírásnak megfelelő károsanyag kibocsátással. | |
FORDULATSZÁM ASSZISZTENS A fordulatszám asszisztens az ISC mechanizmus segítségével kissé megemeli a motor fordulatszámát, éppen annyira, hogy elinduláskor és alacsony sebességgel való közlekedésnél csökkentse a lefulladás kockázatát. Ezzel a funkcióval a vezető stabilabbnak, magabiztosabbnak érezheti magát a motor nyergében. | |
CSÚSZÓKUPLUNG A Suzuki által kifejlesztett csúszókuplung (Suzuki Clutch Assist System – SCAS), melynek köszönhetően a visszaváltások finomabbak, kontrollálhatóbbak. Működése: lassítás közben, visszaváltások esetén, amikor a fellépő fordulatszám és nyomaték-különbség a hátsó kerék megcsúszásához vezetne, a SCAS csökkenti a kuplungtárcsák közti nyomást, kontrollált csúsztatást engedélyezve. | |
KIPÖRGÉSGÁTLÓ RENDSZER A Suzuki kipörgésgátló rendszere folyamatosan ellenőrzi az első és hátsó kerekek sebességét, a gázmarkolat állását, a főtengely pozícióját, valamint a sebességi fokozatot, és szinte azonnal csökkenti motorteljesítményt, amikor kerék- túlpörgést érzékel. A teljesítmény kontroll a gyújtási idők, továbbá a levegő mennyiségének egyidejű szabályozásával valósul meg, így jön létre a finomabb tapadás. Mindennek eredménye, hogy a hosszú távú motorozás könnyebb és kényelmesebb, ezáltal csökkenti a fáradtságot. | |
MOZGÁSKÖVETŐ FÉKRENDSZER A mozgáskövető fékrendszer (Motion Track Brake System) a beépített tehetetlenségmérő (IMU), valamint a jármű helyzete, illetve az első és hátsó kerék sebessége alapján lehetővé teszi, hogy az ABS ne csak a jármű függőleges helyzetében léphessen működésbe, hanem akkor is, amikor a motorkerékpár épp valamelyik oldalra be van döntve. | |
MOZGÁSKÖVETŐ KIPÖRGÉSGÁTLÓ RENDSZER A Suzuki fejlett mozgáskövető kipörgésgátló rendszere (Motion Track TCS) lehetővé teszi, hogy a vezető különböző kipörgésgátlási szinteket válasszon ki az út- vagy pályaviszonyoktól, valamint saját stílusától és tapasztalatától függően. A Motion Track TCS folyamatosan ellenőrzi az első és hátsó kerekek sebességét, a gázmarkolat állását, a főtengely pozícióját, valamint a sebességfokozatot és a motorkerékpár mozgását, szinte azonnal csökkenti a motorteljesítményt, amikor kipör-gés észlelhető vagy várható. A rendszer a motorteljesítményt a gyújtásidőzítésen és az üzemanyag-adagolószelep állásán keresztül szabályozza. | |
VEZETÉSI MÓD VÁLASZTÓ A Suzuki vezetési mód kiválasztása (S-DMS) három gyújtás és befecskendező térkép közötti váltogatást tesz lehetővé. A görbék közötti váltást a vezető a kormányon elhelyezett kapcsoló segítségével teheti meg akár menet közben is, kiválasztva a stílusához és a tapadási körülményekhez legmegfelelőbb teljesítmény-leadási módot. | |
SDMS-ALPHA A Suzuki Drive Mode Selector Alpha (SDMS-α) öt fejlett elektronikus vezérlőrendszert tartalmaz, amely lehetővé teszi a vezető számára, hogy mindegyikhez egyedi beállításokat válasszon. Optimalizálja a teljesítményjellemzőket és a motor viselkedését, hogy alkalmazkodjon a változó útfelületekhez, a vezetési körülményekhez és az előnyben részesített vezetési stílusokhoz. | |
LEJTMENETVEZÉRLŐ A Lejtmenetvezérlő folyamatosan monitorozza a jármű helyzetét még lejtőn való haladáskor is. Lejtmenet alkalmával akár a fékkar, akár a fékpedál működtetése során a rendszer a féknyomást olyan módon szabályozza, hogy a fékezés során a hátsó kerék ne tudjon az úttól elemelkedni. | |
ABS MÓD A motoros 2 különböző ABS mód közül választhat. 1-es mód esetén minimális beavatkozással él a rendszer. 2-es mód esetén több beavatkozás történik a rendszer részéről, az 1-es módhoz képest. |
GSX-S1000GX választható színvariációk
GSX-S1000GX leírás
A Supreme Sport Crossover
Csukd be a szemed és képzeld el azt a szupermotor szintű teljesítményt, magabiztos
irányíthatóságot, optimalizált kényelmet, funkcionalitást, kapcsolatot és az összes részletre való
odafigyelést, ami csak egy prémium sport-túra motorra jellemző. Add hozzá a sokoldalúságot,
a kényelmes, egyenes üléspozíciót, a hosszú első és hátsó kerékjárati utat, a megnövelt
hasmagasságot és nem utolsó sorban a legújabb technológiákat, mint pl. a Suzuki első elektronikus felfüggesztését. Az eredmény a GSX-S1000GX – a supreme sport crossover lesz, ami fényűző
vezetési kényelmet és a motorozás élvezetének izgalmasan új kifejezési formáját nyújtja számodra
AZ ESLŐ ELEKTROMOS FELFÜGGESZTÉSŰ SUZUKI
Aktív csillapításszabályozás (ADC – Active Damping Control)
A GSX-S1000GX az új Suzuki továbbfejlesztett elektronikus felfüggesztésének (SAES) segítségével négy elektronikusan
vezérelt csillapítási módot kínál – “H” Kemény (Hard), “M” Közepes (Medium), “S” Lágy (Soft) és a testre
szabható “U” Felhasználói (User) beállítás. A csillapítás automatikusan, menet közben alkalmazkodik a
kiválasztott üzemmódnak megfelelően a pillanatnyi vezetési körülményekhez, és az egyes SDMS-α vezetési
üzemmódok alapbeállításait a a saját igényeidhez igazíthatod. Ezenkívül a felhasználói mód testreszabásakor
az elülső és a hátsó beállítások ±3 lépésben egymástól függetlenül állíthatók a Kemény, Közepes vagy Lágy
alapbeállítást követően.
„H” Kemény mód | „M” Közepes mód | „S” Lágy mód | „U” Felhasználói mód |
Rögzített Első 0 / Hátsó 0 | Rögzített Első 0 / Hátsó 0 | Rögzített Első 0 / Hátsó 0 | Testreszabható Első ±3 / Hátsó ±3* *Az alap beállítás Első 0 / Hátsó 0 |
Suzuki továbbfejlesztett elektronikus felfüggesztés (SAES)
A GSX-S1000GX az első Suzuki motorkerékpár, ami a SAES rendszert alkalmazza. A beállítások széles
skálán állíthatók, így a sportosan dinamikus motorozástól a hosszú távú túrázásokig mindent támogat.
A felfüggesztés hosszú, 150 mm-es első villahosszal és 150 mm-es hátsó rugóúttal rendelkezik, ami
nagyobb kényelmet biztosít még hosszú túrák során is. A hosszabb felfüggesztésnek köszönhetően a GSX-S1000GX a macskaköveken és más egyenetlen felületeken való közlekedés során a nagyobb ütéseket is képes
elnyelni. A SAES a Hitachi Astemo SHOWA EERA® sorozatú felfüggesztésének egyedi változatára épül,
ami az SFF-CA™ fordított teleszkópos első villa elektronikusan vezérelt változatát és egy BFRC-lite® link
típusú monoshock hátsó lengéscsillapítót alkalmaz. Az SDMS-α integrált vezetési módjai feletti irányítással
összhangban a SAES sokoldalú beállításai automatikusan, menet közben állítják be a csillapítási erőt a
pillanatnyi körülményekhez igazodva. Az eredmény egy simább, egyenletesebb és stabilabb vezetési élmény,
amit függetlenül a tudásszintedtől vagy a vezetési tapasztalatodtól könnyednek fogsz érezni.
Ezenfelül a SAES a fejlesztéseknek köszönhetően intelligensebben működik, mint a hagyományos
elektronikus felfüggesztési rendszerek. A GX-hez készült SAES olyan programokkal tudhat magáénak,
mint a Suzuki lebegő futóművezérlés (SFRC – Suzuki Floating Ride Control), ami a Skyhook elméletet
használva javítja a követést és a kényelmet a változó útfelületre reagálva, a Suzuki sebességfüggő
vezérlés (SVDC – Suzuki Velocity Dependent Control), ami érzékeli a jármű sebességét és optimalizálja
a felfüggesztés beállítását az adott sebességhez, valamint a Suzuki lassuláscsillapítás-szabályozás
(SDDC – Suzuki Deceleration Damping Control), ami leköveti a jármű fékezés miatti helyzetváltozását és
szabályozza a csillapító erőt az ideális dőlésszög elérése érdekében. Ez a legkorszerűbb elektronikusan
vezérelt felfüggesztés nemcsak az útfelület egyenetlenségeit nyeli el, hogy javítsa a manőverezhetőséget
és a kényelmet, hanem alacsony sebességnél is jó kezelhetőséget, nagy sebességnél pedig megbízható
stabilitást nyújt.
Suzuki közúti adaptív stabilizátor (SRAS)
A Suzuki új, közúti adaptív stabilizátor rendszere az SDMS-α-val együttműködve lehetővé teszi a
zökkenőmentes váltást a normál útviszonyok, illetve a macskakövön vagy más egyenetlen felületen való
motorozás között. Amikor az SRAS macskakőre váltást érzékel, automatikusan beindítja a Suzuki lebegő
futóművezérlés (SFRC) rendszert, hogy segítsen kiegyenlíteni az egyenetlen felület okozta motorozás
nehézségeit, és módosítja az elektronikus gázreakció beállításait, hogy lágyabb, jobban szabályozható
válaszreakciót biztosítson. Egyenletes útfelületre érkezvén SRAS kikapcsol, és az SFRC visszatér egy olyan
beállításra, ami nem befolyásolja a menetdinamikai teljesítményt.
Választható automata hátsó felfüggesztési mód
A hátsó felfüggesztés rugóelőfeszítési beállításainak elektronikus vezérlése lehetővé teszi, hogy saját
preferenciáidnak megfelelően gyorsan és egyszerűen válassz a négy rendelkezésre álló üzemmód közül.
Az AUTO üzemmód egy felhasználóbarát üzemmód, ami lehetővé teszi, hogy mindenki kiélvezhesse az
ajánlott automatikus beállításokat. Automatikus kiegyenlítéssel érzékeli a futómű helyzetének változásait,
ami hasznos például az utas fel- vagy leszállásakor, illetve a sebességváltó be- vagy kikapcsolásakor, továbbá
a lengéscsillapító löketének pozíciója alapján automatikusan reagál a megfelelő testhelyzet fenntartására.
Ha egy adott előre beállított módot használnál, három manuális üzemmód közül választhatsz: Egyszemélyes
motoros, Egyszemélyes motoros + felszerelés vagy Tandem (felszereléssel vagy anélkül).
Az AUTO üzemmód másik előnye, hogy automatikusan, menet közben állítja mind az első, mind a hátsó
csillapítási erőt az aktuális terhelésnek megfelelően, ezáltal csökkenti a rugózott tömeg terhelés alatti
mozgását, és hozzájárul a kényelmesebb motorozáshoz.
Ezenkívül az AUTO üzemmód beállítását ±3 fokozatban, a manuális üzemmódokat pedig ±4 fokozatban lehet
állítani, így az előfeszítési beállítások még inkább ki tudják szolgálni az igényeidet.
AHOL AZ ELEGANCIA ÉS A STÍLUS TALÁLKOZIK
Az agresszív szupersport stílus éles vonalaitól kezdve egészen a magasra helyezett, egyenes üléspozícióig a GSX-S1000GX a crossover motorok frissítően új potenciálját képviseli. Az összes részletre kiterjedő odafigyelés figyelem az elegancia, a kifinomultság és a funkcionális szépség olyan szintjét képviseli, ami garantálja a kényelmes motorozást távolra és még tovább.
Kaland, sebesség és praktikum – tökéletes harmóniában egymással
Élvezd a hatfokozatú mechanikus sebességváltóval ellátott, folyadékhűtéses, 999 cm3-es soros négyhengeres motor teljes luxusát, amely 112 kW (152 LE) teljesítményt nyújt, és 3,14 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/h-ra. Az ABS-rendszernek, a kipörgésgátlónak, a LED-es lámpáknak, valamint az ultra modern, tükröződésmentes TFT LCD kijelzőnek köszönhetően biztonságosan közlekedhetsz az úton.
Ismerje meg közelebbről a GSX-S1000GX -t, amely szuperintenzív túraélményt hivatott nyújtani
Ez a motor a legjobb választás, ha egy igazán sportos és karakteres géppel szeretnéd élvezni a kalandos utazásokat. Nyugalmas, idilli komfort-szintjével, valamint kimagasló képességeivel a GSX-S1000GX egy hamisítatlan túra-sportmotor, amely arra hivatott, hogy felnyissa a szemeket a hosszú távú motorozás örömére. Társaságában a kellemes, fesztelen és elmélyült utazás mind a két személy számára biztosított.
Megnyugtató kiszámíthatóság és a biztos kezelhetőség
A GSX-S1000GX azért van itt, hogy a következő szintre emelje a motorozás élményét. A Suzuki ikonikus kezelhetősége, valamint agilitása ennél a modellnél is páratlan tulajdonságokat kínál. Ezért tökéletes választás azok számára, akik felfedezni és hódítani akarnak. A legextrémebb sportmotorozástól a legegyszerűbb délutáni túrázásig, ez a gép mindent elbír és minden lényeges elemmel rendelkezik, hogy kényelmesen fedezhesd fel a végtelen utakat.
LED-es világítás a kristálytiszta utakért
A LED-es fényszórók jellegzetes hatszögletű formájukkal egyedi és futurisztikus megjelenést kölcsönöznek a GX modellnek. A hosszú élettartamú LED-es kombinált hátsó lámpa és irányjelzők pedig szintén kimagasló láthatóságot biztosítanak, és nem utolsó sorban kifejezetten stílusosak is.
A piac egyik legnépszerűbb gumiabroncsával felvértezve
A hat küllős öntött alumínium felnikre – kifejezetten a GSX-S1000GX számára dedikált – Dunlop SPORTMAX Roadsport 2 radiál gumiabroncsok lettek felszerelve. Amely modell, a népszerű gyártó egyik legmodernebb és legkedvezőbb ár-érték arányú, tartós sporttúra gumiabroncs-konstrukciója.
Válj eggyé a motoroddal a Suzuki MySpin alkalmazáson keresztül – a minden eddiginél izgalmasabb vezetési élmény érdekében
Örömmel mutatjuk be a Suzuki eddigi legélvezetesebb műszerfalát!
A GSX-S1000GX éles, kifinomult és készen áll a szórakozásra: Android vagy iOs rendszerű okostelefonod tökéletesen szinkronizálható – USB-n, vezeték nélküli LAN-on vagy akár Bluetooth®-on keresztül – az ingyenesen letölthető Suzuki MySpin applikációval, a GSX-S1000GX színes, exkluzív grafikával ellátott 6,5 hüvelykes TFT LCD kijelzőjén keresztül. Így útközben is kényelmesen hozzáférhetsz telefonod kedvelt funkcióihoz, például a zenéhez, térképhez és a hívásokhoz.
Fedezd fel a határaidat
Egy motor, amelyben minden benne van: A Suzuki mérnökei tudják, hogy bármennyi erőt is csikarnak ki a motorból, mindig lesznek olyan motorosok, akik még többet akarnak. Ennek szellemében született a GSX-S1000GX. Ez a modell, tehát a városi felfedezők hosszú távú, tartalmas utakra szánt gépe. Képes megadni azt az erőt, precizitást és irányíthatóságot, amire szükséged van ahhoz, hogy a legtöbbet hozhasd ki egy motoros túrából.
Páratlan az utakon
Kiemelkedő motorteljesítménnyel és potenciálisan dinamikus vezethetőséggel rendelkezik a kanyargós utakon. Ráadásul a kompakt, könnyű váznak, a mindössze 232 kg-os menetkész tömegnek köszönhetően üdítő, fürge gyorsulást kínál. Az innovatív funkciók segítségével pedig egészen egyedivé hangolható, amely mindennél jobban tükrözi tulajdonosa személyiségét.
Összesítve, a GSX-S1000GX kényelmes és egyenletes vezetést biztosít, hogy sokkal kevesebb erőfeszítéssel juthass el az úti célodig és megbirkózz, még a változatos időjárási körülményekkel is.
Amennyiben kérdése van, árajánlatot kérne vagy vásárolni szeretne, keressen minket bizalommal!
*A képek csak illusztrációk. A szöveges tartalom kizárólag tájékoztató jellegű és nem minősül ajánlattételnek. Az esetleges elírásokért felelősséget nem vállalunk. További információkért és árajánlatért, kérjük látogasson el kereskedésünkbe.