Skip to content

Hengerűrtartalom

776cm3

Fogyasztás

4.2L / 100 km

Teljesítmény

83LE

Nyomaték

78Nm

Menetkész tömeg

202kg

Ülésmagasság

810mm

SUZUKI GSX-8S SERT MŰSZAKI ADATOK

3 899 000 Ft


Motor típusa Négyütemű, kéthengeres, folyadékhűtéses, DOHC 
Üzemanyagtank 14 L 
Sebességváltó 6 sebességes mechanikus
Hosszúság 2115 mm 
Szélesség 775 mm 
Magasság 1110 mm 
Tengelytáv 1105 mm 
Szabad magasság 145 mm 
Első futómű Fordított teleszkópvilla, tekercsrugó, olajcsillapítás 
Hátsó futómű Központi rugóstag, tekercsrugó, olajcsillapítás 
Első fék Dupla tárcsa 
Hátsó fék Tárcsa 
Első gumiabroncs 120/70ZR17M/C (58W), tömlő nélküli 
Hátsó gumiabroncs 180/55ZR17M/C 73W, tömlő nélküli 
Co2 kibocsátás*99 g / km


*A számítás a Worldwide Motorcycle Test Cycle (WMTC) szerinti kipufogógáz-kibocsátás mérési feltételrendszeren alapul. A tényleges üzemanyag-fogyasztás és a hatótávolság bizonyos tényezők függvényében eltérhet a fenti értéktől.

KÉTIRÁNYÚ GYORSVÁLTÓ
A rendszer éppen elegendő időre automatikusan megszakítja a teljesítményleadást a sebességváltó fogaskerekeinek körmein lévő terhelés feloldásához, ezáltal tisztán váltható a következő sebességfokozat, és simább, szinte megszakításmentes gyorsítás érhető el. Így a gázkar elzárása és a kuplungkar használata nélkül lehet lefelé és felfelé váltani, amivel értékes másodperceket tudunk gyűjteni a versenypályán.
BLOKKOLÁSGÁTLÓ FÉKRENDSZER
Az elektronikus szabályozású blokkolásgátlóval kiegészített fékrendszer biztos úttartást garantál intenzív lassításnál, csúszós útburkolaton is. A rendszer megakadályozza a kerekek blokkolását, ha az útburkolat tapadása hirtelen megváltozik, vagy túlságosan erősen fékez a vezető. Hatékony működése a modern vezérlőegységnek köszönhető, ami fordulatonként ötvenszer ellenőrzi a kerekek forgási sebességét, és az aktuális tapadási viszonyokhoz igazítja a fékerőt.
SPECIÁLIS HENGER FELÜLETBEVONAT
A SCEM (Suzuki Composite Electrochemical Material) a Suzuki saját fejlesztésű speciális henger felületbevonata. A nikkel-szilíciumkarbid felületkezelő / be-vonó eljárás kifejlesztésében a versenypályákon szerzett tapasz-talatok játszották a főszerepet.
BEINDÍTÁST EGYSZERŰSÍTŐ RENDSZER
Egy átlagos motorkerékpáron az elindításához a vezetőnek addig kell lenyomva tartania az önindító gombját, amíg a motor be nem indul. A Suzuki Beindítást Egyszerűsítő Rendszere (Suzuki Easy Start System) lehetővé teszi, hogy egy gyors gomb-nyomás elegendő legyen a motor elindításához, éppúgy mint a korszerű autók motorjainak indításakor.
MEGFELEL AZ EURO 5 ELŐÍRÁSOKNAK
Csak az európai specifikációkkal rendelkező modellek rendelkeznek az EURO 5 előírásnak megfelelő károsanyag kibocsátással.
FORDULATSZÁM ASSZISZTENS
A fordulatszám asszisztens az ISC mechanizmus segítségével kissé megemeli a motor fordulatszámát, éppen annyira, hogy elinduláskor és alacsony sebességgel való közlekedésnél csökkentse a lefulladás kockázatát. Ezzel a funkcióval a vezető stabilabbnak, magabiztosabbnak érezheti magát a motor nyergében.
KIPÖRGÉSGÁTLÓ RENDSZER
A Suzuki kipörgésgátló rendszere folyamatosan ellenőrzi az első és hátsó kerekek sebességét, a gázmarkolat állását, a főtengely pozícióját, valamint a sebességi fokozatot, és szinte azonnal csökkenti motorteljesítményt, amikor kerék- túlpörgést érzékel. A teljesítmény kontroll a gyújtási idők, továbbá a levegő mennyiségének egyidejű szabályozásával valósul meg, így jön létre a finomabb tapadás. Mindennek eredménye, hogy a hosszú távú motorozás könnyebb és kényelmesebb, ezáltal csökkenti a fáradtságot.
INDÍTÁSGÁTLÓ RENDSZER
Suzuki Advanced Immobilizer System (SAIS) egy elektronikus indításgátló rendszer, mely a motor indítását csak eredeti kulcs jelenlétében teszi lehetővé.
ELEKTRONIKUS MOTORVEZÉRLÉS
A fojtószelepházak pillangószelepéit egy fejlett, elektronikus motorvezérlő rendszer szabályozza.

GSX-8S SERT VÁLASZTHATÓ SZÍNVARIÁCIÓK

SERT

GSX-8S SERT LEÍRÁS

SERT – Suzuki Endurance Racing Team

A SERT-et 1980-ban alapította Dominique Méliand még a mai napig az egyik legtöbb címet nyert csapat, az első világbajnoki címüket 1983.ban nyerték!

A SERT csapat 1980

16 világbajnoki cím: 2019-2020, 2016, 2015, 2013, 2012, 2011, 2010, 2008, 2007, 2006, 2005, 1999, 1997, 1988, 1987 & 1983 FIM Endurance világbajnok

2022-ben a Suzuki kivonult a világbajnokságról, de a csapat nem adta fel a harcot.

Maguk a szervezők erősítették meg, hogy a Yoshimura Suzuki Endurance Racing Team Motul 2023-ban is indult a FIM Endurance-vb-n. A francia-japán csapat természetesen Suzuki GSX-R1000R-rel vett részt a négyfordulós világbajnokságon.

– Örömmel jelenthetem be, hogy a Yoshimura SERT Motul részt vesz a FIM Endurance Világbajnokságon 2023-ban. Súlyos csapás, hogy a Suzuki Motor Corporation (SMC) 2022 végén megszünteti a gyári alakulatot a MotoGP-ben és az EWC-ben, de elfogadtuk ezt a helyzetet, és elhatároztuk, hogy új alapokon, viszont továbbra is GSX-R-rel veszünk részt az összecsapásokon – foglalta össze Yohei Kato csapatvezető.

A 2023-as Yoshimura SERT Motul csapat

A csapat idén is versenyez a 4 fordulós világbajnokságon a nyeregben: Dan Linfoot, Gregg Black, Etienne Masson és Cocoro Atsumi

SPECIÁLIS HENGER FELÜLETBEVONAT

A SCEM (Suzuki Composite Electrochemical Material) a Suzuki saját fejlesztésű speciális henger felületbevonata. A nikkel-szilíciumkarbid felületkezelő / be-vonó eljárás kifejlesztésében a versenypályákon szerzett tapasz-talatok játszották a főszerepet.

Határtalan lehetőségek. Korlátlan szórakozás.

A funkcionális szépség találkozása a futurisztikus stílussal és az optimalizált, új motor- és alvázelrendezésben rejlő teljesítménypotenciállal. Irányítható, mozgékony és indulásra kész! A teljesítményének, kezelhetőségének és kényelmének köszönhetően hűen reagál minden mozdulatra. Tapasztald meg a felhőtlen motorozás élményét! A Suzuki GSX-8S SERT-t úgy tervezték, hogy a naked bike utcai harcos teljesítménye az alapoktól kezdve újszerű megoldásokkal tündökölhessen.

Büszkén vállalja a letisztult funkcionális szépség jövőjét.

Frontjának és farokrészének feszes, tiszta vonalvezetése ellentétben áll a motor közepén található izmos tömeggel. Minden részlet, beleértve a jellegzetes, rövid és új kipufogó kialakítást, a karcsú és kompakt stílus futurisztikus vonzerejét jeleníti meg a szemünk előtt. Mindezek karöltve a motor masszív, agresszív kiállásával, azonnal a teljesítménypotenciálra terelik a hangsúlyt. Ezt hangsúlyozza a motorblokk, a váz és más funkcionális alkatrészek megléte, ami teljesen új érzést kölcsönöz a GSX-8S egyedi karakterének, és egy új korszak naked utcai harcosává teszi.

Egy új korszak a kielégítő utcai teljesítmény jegyében.

Az új korszak naked bike utcai harcosának megalkotása a teljesítménynövekedés érdekében a karcsú motorblokk tervezésével kezdődött. A leghatékonyabb futómű geometria jegyében a Suzuki új soros elrendezésű iker-motorblokkja kompakt első-hátsó méreteket tudhat magáénak. Az új motorblokkal szemben támasztott igény a megfelelő nyomaték és teljesítmény volt, ugyanakkor szem előtt kellett tartani a könnyű irányíthatóságot, akár egyedül, akár utassal fog útjára indulni a motoros.

Különleges, rövid kipufogó kialakítás.

A GSX-8S egy rövid, új hangtompító-kialakítású kipufogóval rendelkezik, ami alig látszik ki a motor jobb oldalán, és nagyban hozzájárul az új naked bike utcai harcos masszív megjelenéséhez. Ez egy új, 2 az 1-ben kipufogórendszer része, amelyet úgy terveztek, hogy az új soros iker-motorblokkhoz illő, kellemes hangot adjon. Azonban még ennél is örömtelibb, hogy a nagy kettős katalizátor által a motorblokk megfelel az Euro 5 károsanyag-kibocsátási előírásoknak, a nyomaték vagy a teljesítmény csökkenése nélkül.

Kétirányú gyorsváltó rendszer

Ez, a szériafelszereltséghez tartozó funkció lehetővé teszi, hogy gyorsabban és könnyebben válts felfelé vagy lefelé anélkül, hogy a kuplungot működtetned kellene. A rendszer működtetésekor tiszta, sima felkapcsolást biztosít, szinte átmenet nélküli gyorsulással. A visszaváltások szintén gyorsak és simák, köszönhetően részben az automatikus kuplungnak, valamint a motorfékezés harmonikus együttműködésének. A gyorsváltó rendszer működése úgy lett optimalizálva, hogy minden egyes váltásnál szilárd, kielégítő kattanást ad, ami ezáltal egyértelmű visszajelzést biztosít a sebességváltó azonnali reagálásáról.

Amennyiben kérdése van, árajánlatot kérne vagy vásárolni szeretne, keressen minket bizalommal!

+36-20-378-1061 
+36-20-247-0646 

*A képek csak illusztrációk. A szöveges tartalom kizárólag tájékoztató jellegű és nem minősül ajánlattételnek. Az esetleges elírásokért felelősséget nem vállalunk. További információkért és árajánlatért, kérjük látogasson el kereskedésünkbe.