Hengerűrtartalom
776cm3
Fogyasztás
4.2L / 100 km
Teljesítmény
83LE
Nyomaték
78Nm
Menetkész tömeg
205kg
Ülésmagasság
810mm
SUZUKI GSX-8R MŰSZAKI ADATOK
3 999 000 Ft
Motor típusa | Négyütemű, kéthengeres, folyadékhűtéses, DOHC |
Üzemanyagtank | 14 L |
Sebességváltó | 6 sebességes mechanikus |
Hosszúság | 2115 mm |
Szélesség | 770 mm |
Magasság | 1135 mm |
Tengelytáv | 1465 mm |
Szabad magasság | 145 mm |
Első futómű | Fordított teleszkópvilla, tekercsrugó, olajcsillapítás |
Hátsó futómű | Központi rugóstag, tekercsrugó, olajcsillapítás |
Első fék | Dupla tárcsa |
Hátsó fék | Tárcsa |
Első gumiabroncs | 120/70ZR17M/C (58W), tömlő nélküli |
Hátsó gumiabroncs | 180/55ZR17M/C 73W, tömlő nélküli |
Co2 kibocsátás* | 99 g / km |
*A számítás a Worldwide Motorcycle Test Cycle (WMTC) szerinti kipufogógáz-kibocsátás mérési feltételrendszeren alapul. A tényleges üzemanyag-fogyasztás és a hatótávolság bizonyos tényezők függvényében eltérhet a fenti értéktől.
KÉTIRÁNYÚ GYORSVÁLTÓ A rendszer éppen elegendő időre automatikusan megszakítja a teljesítményleadást a sebességváltó fogaskerekeinek körmein lévő terhelés feloldásához, ezáltal tisztán váltható a következő sebességfokozat, és simább, szinte megszakításmentes gyorsítás érhető el. Így a gázkar elzárása és a kuplungkar használata nélkül lehet lefelé és felfelé váltani, amivel értékes másodperceket tudunk gyűjteni a versenypályán. | |
BLOKKOLÁSGÁTLÓ FÉKRENDSZER Az elektronikus szabályozású blokkolásgátlóval kiegészített fékrendszer biztos úttartást garantál intenzív lassításnál, csúszós útburkolaton is. A rendszer megakadályozza a kerekek blokkolását, ha az útburkolat tapadása hirtelen megváltozik, vagy túlságosan erősen fékez a vezető. Hatékony működése a modern vezérlőegységnek köszönhető, ami fordulatonként ötvenszer ellenőrzi a kerekek forgási sebességét, és az aktuális tapadási viszonyokhoz igazítja a fékerőt. | |
SPECIÁLIS HENGER FELÜLETBEVONAT A SCEM (Suzuki Composite Electrochemical Material) a Suzuki saját fejlesztésű speciális henger felületbevonata. A nikkel-szilíciumkarbid felületkezelő / be-vonó eljárás kifejlesztésében a versenypályákon szerzett tapasz-talatok játszották a főszerepet. | |
BEINDÍTÁST EGYSZERŰSÍTŐ RENDSZER Egy átlagos motorkerékpáron az elindításához a vezetőnek addig kell lenyomva tartania az önindító gombját, amíg a motor be nem indul. A Suzuki Beindítást Egyszerűsítő Rendszere (Suzuki Easy Start System) lehetővé teszi, hogy egy gyors gomb-nyomás elegendő legyen a motor elindításához, éppúgy mint a korszerű autók motorjainak indításakor. | |
MEGFELEL AZ EURO 5 ELŐÍRÁSOKNAK Csak az európai specifikációkkal rendelkező modellek rendelkeznek az EURO 5 előírásnak megfelelő károsanyag kibocsátással. | |
FORDULATSZÁM ASSZISZTENS A fordulatszám asszisztens az ISC mechanizmus segítségével kissé megemeli a motor fordulatszámát, éppen annyira, hogy elinduláskor és alacsony sebességgel való közlekedésnél csökkentse a lefulladás kockázatát. Ezzel a funkcióval a vezető stabilabbnak, magabiztosabbnak érezheti magát a motor nyergében. | |
KIPÖRGÉSGÁTLÓ RENDSZER A Suzuki kipörgésgátló rendszere folyamatosan ellenőrzi az első és hátsó kerekek sebességét, a gázmarkolat állását, a főtengely pozícióját, valamint a sebességi fokozatot, és szinte azonnal csökkenti motorteljesítményt, amikor kerék- túlpörgést érzékel. A teljesítmény kontroll a gyújtási idők, továbbá a levegő mennyiségének egyidejű szabályozásával valósul meg, így jön létre a finomabb tapadás. Mindennek eredménye, hogy a hosszú távú motorozás könnyebb és kényelmesebb, ezáltal csökkenti a fáradtságot. | |
INDÍTÁSGÁTLÓ RENDSZER Suzuki Advanced Immobilizer System (SAIS) egy elektronikus indításgátló rendszer, mely a motor indítását csak eredeti kulcs jelenlétében teszi lehetővé. | |
ELEKTRONIKUS MOTORVEZÉRLÉS A fojtószelepházak pillangószelepéit egy fejlett, elektronikus motorvezérlő rendszer szabályozza. |
GSX-8R VÁLASZTHATÓ SZÍNVARIÁCIÓK
GSX-8R LEÍRÁS
A SPORTMOTOROZÁS ÚJ MÉRCÉJE
A legmodernebb sportmotor stílus zsigeri vonzereje azonnal megragadja a tekintetet. Nyeregbe pattanva a teljesítmény, a kezelhetőség, a kényelem és a megbízható reakció kifinomult egyensúlya lesz a tiéd.
.Tapasztald meg a felhőtlen motorozás élményét! A Suzuki GSX-8R-t úgy tervezték, hogy az utcai harcos teljesítménye az alapoktól kezdve újszerű megoldásokkal tündökölhessen.
A SUZUKI SPORTBIKE STÍLUS JÖVŐJE
Frontjának és farokrészének feszes, tiszta vonalvezetése ellentétben áll a motor közepén található izmos tömeggel. Minden részlet, beleértve a jellegzetes, rövid és új kipufogó kialakítást, a karcsú és kompakt stílus futurisztikus vonzerejét jeleníti meg a szemünk előtt. Mindezek karöltve a motor masszív, agresszív kiállásával, azonnal a teljesítménypotenciálra terelik a hangsúlyt. Ezt hangsúlyozza a motorblokk, a váz és más funkcionális alkatrészek megléte, ami teljesen új érzést kölcsönöz a GSX-8R egyedi karakterének, és egy új korszak utcai harcosává teszi.
Egy új korszak a kielégítő utcai teljesítmény jegyében.
Az új korszak naked bike utcai harcosának megalkotása a teljesítménynövekedés érdekében a karcsú motorblokk tervezésével kezdődött. A leghatékonyabb futómű geometria jegyében a Suzuki új soros elrendezésű iker-motorblokkja kompakt első-hátsó méreteket tudhat magáénak. Az új motorblokkal szemben támasztott igény a megfelelő nyomaték és teljesítmény volt, ugyanakkor szem előtt kellett tartani a könnyű irányíthatóságot, akár egyedül, akár utassal fog útjára indulni a motoros.
Különleges, rövid kipufogó kialakítás.
A GSX-8R egy rövid, új hangtompító-kialakítású kipufogóval rendelkezik, ami alig látszik ki a motor jobb oldalán, és nagyban hozzájárul az új naked bike utcai harcos masszív megjelenéséhez. Ez egy új, 2 az 1-ben kipufogórendszer része, amelyet úgy terveztek, hogy az új soros iker-motorblokkhoz illő, kellemes hangot adjon. Azonban még ennél is örömtelibb, hogy a nagy kettős katalizátor által a motorblokk megfelel az Euro 5 károsanyag-kibocsátási előírásoknak, a nyomaték vagy a teljesítmény csökkenése nélkül.
Vezetési-mód választó
Lehetőség van három különböző teljesítményszint közül választani, hogy az a legjobban illeszkedjen egyaránt a változó vezetési körülményekhez és a saját igényekhez. Bár mindhárom üzemmód gyakorlatilag maximális motorteljesítményt nyújt, a gázreakció és a nyomaték jellemzőinek finomabb szabályozása gyorsításkor lehetővé teszi a motoros számára a magabiztos és élvezetes motorozást.
A mód (Aktív)
A legközvetlenebb gázadást biztosítja a fojtószelep megnyitásakor. A nyomatékjellemzők finoman hangoltak, hogy az izgalmas gyorsulás biztosítva legyen a gázkar meghúzásakor.
B mód (Alap)
A gázkar meghúzásával lágyabb a gázreakció és lineárisabb teljesítmény-leadási görbe áll rendelkezésre. A beállítások finomhangolásával a motorkerékpár mindennapos használata során elvárt jobb irányíthatóság állt a középpontban.
C mód (Komfort)
A gázkar meghúzásával még lágyabb gázreakciót és finomabb nyomatékkarakterisztikát kínál a rendszer. Ez az üzemmód vizes, vagy csúszós útfelületen történő motorozás esetén nyújthat megfelelő beállításokat.
Kétirányú gyorsváltó rendszer
Ez, a szériafelszereltséghez tartozó funkció lehetővé teszi, hogy gyorsabban és könnyebben válts felfelé vagy lefelé anélkül, hogy a kuplungot működtetned kellene. A rendszer működtetésekor tiszta, sima felkapcsolást biztosít, szinte átmenet nélküli gyorsulással. A visszaváltások szintén gyorsak és simák, köszönhetően részben az automatikus kuplungnak, valamint a motorfékezés harmonikus együttműködésének. A gyorsváltó rendszer működése úgy lett optimalizálva, hogy minden egyes váltásnál szilárd, kielégítő kattanást ad, ami ezáltal egyértelmű visszajelzést biztosít a sebességváltó azonnali reagálásáról.
Amennyiben kérdése van, árajánlatot kérne vagy vásárolni szeretne, keressen minket bizalommal!
+36-20-247-0646
*A képek csak illusztrációk. A szöveges tartalom kizárólag tájékoztató jellegű és nem minősül ajánlattételnek. Az esetleges elírásokért felelősséget nem vállalunk. További információkért és árajánlatért, kérjük látogasson el kereskedésünkbe.