Hengerűrtartalom
400cm3
Fogyasztás
4.3L / 100 km
Teljesítmény
31LE
Nyomaték
36Nm
Menetkész tömeg
215kg
Ülésmagasság
755mm
3 299 000 Ft
Suzuki Burgman 400 műszaki adatok
Motor típusa | Négyütemű, egyhengeres, folyadékhűtéses, DOHC |
Üzemanyagtank | 13,5 L |
Sebességváltó | CVT (Automata) |
Hosszúság | 2235 mm |
Szélesség | 765 mm |
Magasság | 1350 mm |
Tengelytáv | 1580 mm |
Szabad magasság | 125 mm |
Első futómű | Teleszkópos, tekercsrugó, olajcsillapítás |
Hátsó futómű | Központi rugóstag, tekercsrugó, olajcsillapítás |
Első fék | Dupla tárcsa |
Hátsó fék | Tárcsa |
Első gumiabroncs | 120 / 70-15M / C 56S, tömlő nélküli |
Hátsó gumiabroncs | 150 / 70-13M / C 64S, tömlő nélküli |
Co2 kibocsátás* | 97 g / km |
*A számítás a Worldwide Motorcycle Test Cycle (WMTC) szerinti kipufogógáz-kibocsátás mérési feltételrendszeren alapul. A tényleges üzemanyag-fogyasztás és a hatótávolság bizonyos tényezők függvényében eltérhet a fenti értéktől.
BLOKKOLÁSGÁTLÓ FÉKRENDSZER Az elektronikus szabályozású blokkolásgátlóval kiegészített fékrendszer biztos úttartást garantál intenzív lassításnál, csúszós útburkolaton is. A rendszer megakadályozza a kerekek blokkolását, ha az útburkolat tapadása hirtelen megváltozik, vagy túlságosan erősen fékez a vezető. Hatékony működése a modern vezérlőegységnek köszönhető, ami fordulatonként ötvenszer ellenőrzi a kerekek forgási sebességét, és az aktuális tapadási viszonyokhoz igazítja a fékerőt. | |
SPECIÁLIS HENGER FELÜLETBEVONAT A SCEM (Suzuki Composite Electrochemical Material) a Suzuki saját fejlesztésű speciális henger felületbevonata. A nikkel-szilíciumkarbid felületkezelő / be-vonó eljárás kifejlesztésében a versenypályákon szerzett tapasz-talatok játszották a főszerepet. | |
BEINDÍTÁST EGYSZERŰSÍTŐ RENDSZER Egy átlagos motorkerékpáron az elindításához a vezetőnek addig kell lenyomva tartania az önindító gombját, amíg a motor be nem indul. A Suzuki Beindítást Egyszerűsítő Rendszere (Suzuki Easy Start System) lehetővé teszi, hogy egy gyors gomb-nyomás elegendő legyen a motor elindításához, éppúgy mint a korszerű autók motorjainak indításakor. | |
MEGFELEL AZ EURO 5 ELŐÍRÁSOKNAK Csak az európai specifikációkkal rendelkező modellek rendelkeznek az EURO 5 előírásnak megfelelő károsanyag kibocsátással. | |
INDÍTÁSGÁTLÓ RENDSZER Suzuki Advanced Immobilizer System (SAIS) egy elektronikus indításgátló rendszer, mely a motor indítását csak eredeti kulcs jelenlétében teszi lehetővé. |
Suzuki Burgman 400 választható színvariációk
Suzuki Burgman 400 leírás
A folyadékhűtéses 400 köbcentiméteres, négyütemű, egyhengeres, DOHC üzemanyag-befecskendezéses motort alaposan átdolgozták. Erőteljes gyorsulást biztosít, miközben megfelel az Euro 5 kibocsátási szabványnak. Az újonnan bevezetett technológiák javítják az égés hatékonyságát, csökkentik az üzemanyag-fogyasztást és növelik a végsebességet.
Ez a kényelmesen vezethető robogó stílusosan elegáns is, akár egy méretre szabott öltöny
Azonban nemcsak elegánsan néz ki, hanem erőteljes és dinamikus is. A Burgman 400 az atletikus dizájn, a magas funkcionalitás és a vezetési kényelem meggyőző kombinációja.
Komfort és ellenálló képesség
A Burgman 400 egy új, könnyedebb ABS rendszert is kapott, amely biztos úttartást garantál intenzív lassításnál, csúszós útburkolaton is.
A karcsú, kompakt hátsó kialakítás ellenére az ülés alatt még mindig óriási tárolóhely van. A tágas, 42 literes tárolórekesz például két sisak vagy nagyobb mennyiségű egyéb kellék elhelyezését is lehetővé teszi. A lépcsőzetes dupla üléskialakításnak köszönhetően a vezetőülésen az utasnak is kényelmesen elfér.
Amennyiben kérdése van, árajánlatot kérne vagy vásárolni szeretne, keressen minket bizalommal!
+36-20-247-0646
*A képek csak illusztrációk. A szöveges tartalom kizárólag tájékoztató jellegű és nem minősül ajánlattételnek. Az esetleges elírásokért felelősséget nem vállalunk. További információkért és árajánlatért, kérjük látogasson el kereskedésünkbe.