Aktuális

Itt találhatod meg: sehova nem sorolható aktuális ajánlatainkat, reklámjainkat, fontosabb tudnivalókat és minden mást, ami a többi menüponthoz nem csoportosítható...

Suzuki Szervizakció!

Suzuki Szervizakció!

Kedves Motoros Barátunk!


Suzuki Szervizakció!


Az akció időtartama: szeptember 15. - október 31.

Jelentkezz most az ingyenes, teljes körű átvizsgálásra hivatalos Suzuki márkaszervizünkben, hiszen a biztonságos közlekedés a megfelelően karbantartott járművel kezdődik.

Az ingyenes átvizsgáláshoz kapcsolódó további ajánlataink:
Az akció időtartama alatt 10% kedvezmény minden gyári SUZUKI alkatrészre, és kedvező árak az ECSTAR motorolajokra is.

Várunk SUZUKI márkakereskedésünkben, jelentkezz és kérj egy szerviz időpontot!

Üdvözlettel: SUZUKI INTERAT


Az új SUZUKI V-Strom 650XT (DL650XT)

Az új SUZUKI V-Strom 650XT (DL650XT)
Az új SUZUKI V-Strom 650XT (DL650XT)

Az új 2017-es V-Strom DL650XT külsejét hozzáigazították a már forgalomban lévő ezres (V-Strom 1000) változathoz, így a dupla első lámpatestek helyett, egy markáns szimpla fényszórót és csőrt kapott – ezzel külsőleg nagyjából csak a küllős kerék és az alapáron járó hasidom különbözteti majd meg a „sima” DL650-től az XT változatot.
Szintén újdonság a kétfokozatú, kikapcsolható kipörgésgátló - az egyes fokozat megengedő, hagy egy kis játékot, míg a kettes módot kimondottan esős, csúszós útra optimalizálták. Emellett megkapta az új 650-es V-Strom a Low RPM Assistot, ami indulásnál megemeli a fordulatszámot, csökkentve ezzel a lefulladás esélyét, illetve bele került az Easy Start System, vagyis elég egyszer rányomni az indítógombra, az öndindító pedig utána addig köszörül, míg be nem indul a motor.
Újdonság továbbá, hogy a V-Strom 650 is megkapta az ezres változat műszerfalát, amivel újabb funkciók is elérhetővé válltak, például a töltés-visszajelző.
A blokkot is frissítették, új dugattyút és vezérműtengelyeket terveztek hozzá, illetve dupla pillangószeleppel látták el, ettől erősebb lett a motor.
A tank keskenyebb lett, a térfogata viszont nem változott, továbbra is 20 literes, amivel teljesen reális az 500 kilométeres hatótávolság.
Az alap V-Strom új, 10 küllős öntött felniket kapott, az XT drótküllős kereke pedig csak színében változott, a korábbi fekete helyett aranyszínű eloxálást kapott.
További hasznos apróság még az új, három fokozatban állítható szélvédő.

Részletes bemutató video, ITT!
Kiállítási bemutató linkje, ITT!

ÚJ Burgman 400

ÚJ Burgman 400

ÚJ Burgman 400 (L8 - 2018)

  • Új sportosabb, de közben elegánsabb design,
  • Főbb tulajdonságok:
  • LED lámpák (Elöl - hátul ),
  • ECO üzemmód,
  • kézifék,
  • komfortosabb aerodinamika kialakítás,
  • állítható háttámasz,
  • hatalmas tároló rekeszek (ülés alatt: 42 liter),
  • EURO4-es motor, új felnik,
  • a komplett motor könnyebb,
  • gazdaságosabb fogyasztás.
  • Üzemanyagtank: 13,5 Liter

Részletes leírás, színek ITT!

Press infó ITT!: 

Videó: https://www.youtube.com/watch?v=JqFuSUJdfHE

Színek: Fekete, Szürke, Fehér,

Várható érkezés: 2017. Június


ÚJ modell: GSX-S125

ÚJ modell: GSX-S125

ÚJ modell: GSX-S125 (L8-2018)

Új modellel bővült a GSX-S család, az új GSX-S125 modelllel.

Főbb tulajdonságok:

  • Lopásgátló,
  • informatív FULL LCD műszerfal,
  • hullámos féktárcsák,
  • Easy Start System,
  • LED-es lámpák elöl - hátul,
  • dupla végű kipufogó,
  • sportos ülés.
  • Kategóriájában legalacsonyabb ülésmagasság: 78,5 cm,
  • legkönnyebb súly: 133 kg,
  • Tank: 11L,

Részletes leírás, színek (PDF):  https://www.sidasus.net/pdfpreview.php?aname=GSX-S125AL8_Product_information.zip&inum=GSX-S125AL8_Product_information&fname=oversea_2w/PRODUCTS/STREET/GSX-S125A/L8/BROCHURES/GSX-S125AL8_Product_information

Press Info: https://www.sidasus.net/pdfpreview.php?aname=GSX-S125AL8_Press_information.pdf&inum=GSX-S125AL8_Press_information&fname=oversea_2w/PRODUCTS/STREET/GSX-S125A/L8/BROCHURES/GSX-S125AL8_Press_information

Videó: https://www.youtube.com/watch?v=VUC5P7l2Ld4

Színek: Fekete, MotoGP design (kék), Bordó - fekete

Várható érkezés: 2017. Szeptember


TÉLI TÁROLÁS (csomagajánlat!)

TÉLI TÁROLÁS (csomagajánlat!)
Örömmel értesítjük Önt, hogy:
2016.11.01.-2016.12.31. között kedvezményes csomagárban kínáljuk a motortakaró ponyvát, akkumulátortöltőt és a hátsó motoremelő állványt.


1.    Csomag
cikkszám: 99KIT-OUTDR-0XL  (Kültéri takaró szett)

Tartalma:
•    990D0-OPTIM-MA3 Akkumulátor töltő
•    990D0-RCGSX-0XL Kültéri takaró ponyva Suzuki logoval, XL méret
•    990D0-STAND-015 Hátsó motoremelő állvány

Ügyfél csomagár:    60 500 Ft



2.    Csomag
cikkszám: 99KIT-INDOR-00L (Beltéri takaró szett),

Tartalma:
•    990D0-OPTIM-MA3 Akkumulátor töltő
•    990D0-IC000-00L Beltéri takaró ponyva Suzuki logoval, L méret
•    990D0-STAND-015 Hátsó motoremelő állvány

Ügyfél csomagár:     53 500 Ft

új Suzuki GSX-R1000 - 2017-ben!!!

új Suzuki GSX-R1000 - 2017-ben!!!

Forrás: onroad.hu


Videón mutatja be tudását a legújabb és legjobb GSX-R1000


Talán a leglegendásabb szupersport motor a Suzuki GSX-R1000. Jövőre jön a legújabb generáció, amely a valaha volt legjobb Gixxer lesz.
A sportmotorok rajongóinak a mai napig van egy igen jelentős szelete, akiknek a “one and only”, vagyis a kategória egyeduralkodó ikonja a Suzukis GSX-R1000 modellje. Pedig szegény “Gixxerezer” az elmúlt évek alatt erősen lemaradt műszaki fejlődés terén a versenytársaihoz képest. Persze nem csak ő, szigetország-beli társai is. Az elmúlt években azonban a japán gyárak végre alaposan megrázták magukat, ruganyosan felpattantak Csipkerózsika-álmukból, és nekiláttak rohamtempóban felzárkózni az élvonalhoz.

Ennek megfelelően a Suzuki is bemutatta teljes egészében átdolgozott csúcsmodelljét. A 2017-es modellévre datált GSX-R1000 az Intermoton hivatalosan is bemutatkozott a nagyközönségnek. Részben sokan fellélegeztek, mert valószínűleg tényleg nem fog semmilyen kívánnivalót hagyni maga után. A gyár egy videót is készített, amely a legfontosabb innovációkat szépen összefoglalva mutatja be.
Íme: https://www.youtube.com/watch?v=474f5F0UQBQ

Bivalyerős

A manapság már lassan megszokott trendeknek megfelelően a GSX-R1000 átfésült blokkja is 200 (gyári adat szerint 199,27) lóerős, nyomatéka pedig 118 newtonméter. A gyár állítása szerint a csúcsadat növekedésének nem esett áldozatul az alacsony- és középső tartományi nyomaték, így minden idők legjobban motorozható Gixxere lesz a 2017-es modell. A hengerek furata nőtt, lökete csökkent (76,0×55,1 milliméter az eddigi 74,5×57,3 helyett), a sűrítési arány pedig 13,2:1 lett a korábbi 12,9:1 helyett. Hogy ez az erő az aszfaltra vihető legyen elinduláskor, arról külön rajtprogram kezeskedik.
Az erőmű tele van a márka MotoGP gépéből érkezett technikákkal. A szelepeket a Suzuki szabadalmaztatott szelepvezérlési rendszere (egyszerűen csak Suzuki Racing VVT) mozgatja, elektronikus gázmarkolat által vezérelt elektronikus befecskendező-rendszer és ugyanolyan kipufogószelep-vezérlés (Suzuki Exhaust Tuning Alpha).

Elektronika a köbön

A brutális menetdinamikát persze biztonságosan uralhatóvá is kell tenni. Ennek érdekében tíz állásban szabályozható Suzuki Motion Track TCS menetvezérlő elektronika és versenypályára optimalizált ABS is található a csomagban. Előbbit természetesen minden létező szenzorral ellátták, így a dőlésszöget is folyamatosan figyeli, ahogy a motor perdületét is – hogy mindig az igényeknek megfelelően, de még időben beavatkozhasson.

Az erőforrást három állásba kapcsolhatjuk: A mód a versenypályára és nagyon szuper szerpentinekre, B mód közútra és városba, C mód pedig rossz tapadás esetére. A hátsó kerék megcsúszásától sem kell tartani: a gyorsváltó felfelé és lefelé is működik, és a csúszókuplung is igyekszik segíteni amikor kell. A kényelmet szolgálja az egy gombos indító-leállító rendszer, aki pedig a nagyvárosok dzsungelében is sokat fog járni GSX-R1000 szörnyetegével, az szeretni fogja az alacsony fordulatszám esetén besegítő Low-RPM Assist segédet. Mindezt a rengeteg rendszert egy olyan műszerfalról kontrollálhatjuk és szabályozhatjuk, amelyen első nekifutásra eligazodni sem lesz könnyű.

Új testben van az új lélek

Az új váznak (10 százalékkal könnyebb és 20 milliméterrel keskenyebb) köszönhetően a motor a gyár ígérete szerint jobban irányítható lesz. A tengelytáv 20 milliméteres növekedéssel 1’425 lett. A motor a rengeteg fejlesztés és többlet lóerő ellenére 3 kilogrammal könnyebb lett – a gyári menetkész tömeg-adata 202 kilogramm. A hátsó lengőkar merevségét minden eddiginél alaposabban méretezték, a logikusan új segédváz pedig szintén könnyebb lett.
A futómű elöl a Showa Big Piston rendszeréből épül fel – azonban a GSX-R1000R csúcsváltozat itt Showa Balance Free teleszkópokat tartalmaz. Hátul progresszív Showa központi rugóstagot találunk – az R változatban pedig Balance Free Rear Cushion Lite dolgozik. Elöl 320 milliméteres tárcsákat szorítanak a Brembo radiális monoblock féknyergei, hátul egyetlen Nissin dugattyú fogja a 220-as tárcsát. Az ABS alapfelszerelés, azonban a GSX-R1000R rendszere kanyarban is lehetővé teszi a maximális lassítást.
A ledes világítórendszer már lassan elengedhetetlen lesz egy 2017-es japán motoron, így ez az újdonság is megkapta. Nos, a Suzukinak jövő évtől aligha lesz szégyenkezni valója az új GSX-R1000 miatt.

És a végére még egy video-összeállítás:

https://www.youtube.com/watch?v=floy_CyPJ1Y

(Köszönjük az onroad.hu bloggerének a cikket. / SUZUKI-INTERAT)


Eredeti SUZUKI láncszett AKCIÓ!

Eredeti SUZUKI láncszett AKCIÓ!

Mielőtt elteszed télre...

Eredeti SUZUKI láncszett AKCIÓ! Keresd a márkakereskedésünkben!

2016. szeptember 15-től november 30-ig!

Eredeti SUZUKI láncszett, melyet kifejezetten az adott motorhoz terveztek, optimális tulajdonságokkal rendelkezik és teljesíti az adott modellhez meghatározott egyedi követelményeket.

Minden eredeti alkatrészt szigorú tesztelésnek vetünk alá annak érdekében, hogy a teljesítmény, a minőség, a tartósság és a biztonság terén is a legmagasabb követelményeknek is megfeleljenek.

Tehát:

 Eredeti SUZUKI láncszett AKCIÓ!
2016. szeptember 15-től november 30-ig!


SUZUKI GSF 650/S és GSF 1250/S rozsdamentes ovál slip-on dob

SUZUKI GSF 650/S és GSF 1250/S rozsdamentes ovál slip-on dob

Rozsdamentes ovál slip-on dob,

  • SUZUKI GSF 650/S és GSF 1250/S
  • SUZUKI GSX 650F és GSFX 1250F

motorkerékpárokhoz.

E1 normás! (kivehető hangtompítóval)

Ár: 130 000 Ft

KÉSZLETKISÖPRÉS!

KÉSZLETKISÖPRÉS!

AKCIÓ! 20-30% KEDVEZMÉNY!

Minden, készleten lévő:

  • bukósisakot,
  • motoros ruházatot (kabát, nadrág, kesztyű, csizma, stb.)
  • táskát

jelentős kedvezménnyel (20-30%) megvásárolhatsz.

SIESS, mert a készlet folyamatosan fogy!...


A SUZUKI GSX-R története

A SUZUKI GSX-R története

Egy modell, 30 év... (VIDEO)

A GSX-R 30 évvel ezelőtt mérföldkő volt a sportmotorozás történetében. A kezdeteket és az azóta eltelt 30 év eseményeit mutatja be ez a dokumentumfilm.

A video-összeállítás megtekinthető ITT!

Forrás: motorinfo.hu