Az új SUZUKI V-Strom 650XT (DL650XT)

Az új SUZUKI V-Strom 650XT (DL650XT)
Az új SUZUKI V-Strom 650XT (DL650XT)
Az új SUZUKI V-Strom 650XT (DL650XT)
Kategória:
Az új SUZUKI V-Strom 650XT (DL650XT)

Az új 2017-es V-Strom DL650XT külsejét hozzáigazították a már forgalomban lévő ezres (V-Strom 1000) változathoz, így a dupla első lámpatestek helyett, egy markáns szimpla fényszórót és csőrt kapott – ezzel külsőleg nagyjából csak a küllős kerék és az alapáron járó hasidom különbözteti majd meg a „sima” DL650-től az XT változatot.
Szintén újdonság a kétfokozatú, kikapcsolható kipörgésgátló - az egyes fokozat megengedő, hagy egy kis játékot, míg a kettes módot kimondottan esős, csúszós útra optimalizálták. Emellett megkapta az új 650-es V-Strom a Low RPM Assistot, ami indulásnál megemeli a fordulatszámot, csökkentve ezzel a lefulladás esélyét, illetve bele került az Easy Start System, vagyis elég egyszer rányomni az indítógombra, az öndindító pedig utána addig köszörül, míg be nem indul a motor.
Újdonság továbbá, hogy a V-Strom 650 is megkapta az ezres változat műszerfalát, amivel újabb funkciók is elérhetővé válltak, például a töltés-visszajelző.
A blokkot is frissítették, új dugattyút és vezérműtengelyeket terveztek hozzá, illetve dupla pillangószeleppel látták el, ettől erősebb lett a motor.
A tank keskenyebb lett, a térfogata viszont nem változott, továbbra is 20 literes, amivel teljesen reális az 500 kilométeres hatótávolság.
Az alap V-Strom új, 10 küllős öntött felniket kapott, az XT drótküllős kereke pedig csak színében változott, a korábbi fekete helyett aranyszínű eloxálást kapott.
További hasznos apróság még az új, három fokozatban állítható szélvédő.

Részletes bemutató video, ITT!
Kiállítási bemutató linkje, ITT!