MÁR ITT VAN a szalonunkban az új Suzuki V-Strom 1000!

MÁR ITT VAN a szalonunkban az új Suzuki V-Strom 1000!
MÁR ITT VAN a szalonunkban az új Suzuki V-Strom 1000!
MÁR ITT VAN a szalonunkban az új Suzuki V-Strom 1000!
MÁR ITT VAN a szalonunkban az új Suzuki V-Strom 1000!
MÁR ITT VAN a szalonunkban az új Suzuki V-Strom 1000!
MÁR ITT VAN a szalonunkban az új Suzuki V-Strom 1000!
MÁR ITT VAN a szalonunkban az új Suzuki V-Strom 1000!
MÁR ITT VAN a szalonunkban az új Suzuki V-Strom 1000!
MÁR ITT VAN a szalonunkban az új Suzuki V-Strom 1000!
MÁR ITT VAN a szalonunkban az új Suzuki V-Strom 1000!
MÁR ITT VAN a szalonunkban az új Suzuki V-Strom 1000!
MÁR ITT VAN a szalonunkban az új Suzuki V-Strom 1000!
Kategória:

Itt van a szalonunkban az új Suzuki V-Strom 1000!

Gyere el hozzánk, és láthatod!

Univerzális gép városi használatra és végtelen túrákra? Igen, ez az emelt hasmagasságú utazómotorok – csúfnevükön túraendurók – legújabb kihívója, a visszatérő literes Suzuki V-Strom!
A Suzuki ott akar lenni a túraendurók piacán - ez az egyik olyan szegmens, ami "húzóágazattá" nőtte ki magát az elmúlt években és jelentősnek mondható szeletet képvisel a motorértékesítések nagy tortájából.
Az új SUZUKI V-Strom a kerek száz lóerős teljesítményével (100 LE @ 8000 ford./perc, nyomaték 103 Nm @ 4000) nem tör csúcsokra, de tegyük a szívünkre a kezünk, nem elég száz lóerő egy kellemes guruláshoz, pláne egy, a közepesnél hosszabb kalandhoz? Dehogynem. Sokkal fontosabb jellemző, hogy a menetkész tömeg mindösszesen 228 kilogramm, és a felszereltség fullos: három fokozatban állítható kipörgésgátló, csúszókuplung és természetesen ABS felügyeli a pilóta gáz-, illetve fékparancsait.

Míg a riválisok egymást licitálják túl a lóerő hajszában, a Suzukinál nem vitték túlzásba az erőforrás hegyezését, ezért a V-Strom kereken százlovas teljesítménye messze elmarad a kategóriaátlagtól. De, a lóerőkön kívül lehet ennél fontosabb szempont is ebben a kategóriában még? Hát persze, lehet: a fogyasztás! A Suzuki gyári közlése szerint 5 liter alatti (4,8 l/100 km) fogyasztással is beéri ez az univerzális vasparipa! A tank térfogata, ami az egyik legfontosabb adat a lajstromban, húsz literes, azaz finoman bánva a gázkarral akár 400 km fölötti hatótávunk lehet a új Suzukival.

Háromfokozatú kipörgésgátlót kapott a V-Strom, szép nagy nyerget, csúszókuplungot, és az ABS elmaradhatatlan, tehát széria. Elől mindenhogyan állítható USD felfüggesztések dolgoznak, a túraélményt 3D-ben állítható szélvédő plexi segíti. Kihagyhatatlan a 12V-s csatlakozóalj. 110-19/150-17-esek a gumik, könnyűfém - nem fűzött - felniken.
Tehát, felszereltségben sincs miért szégyenkeznie a modellnek, mivel alaposan ellátták extrákkal.

Műszaki adatok, jellemzők:    

  • 1037 ccm-es, V2-es erőforrás
  • 100 lóerő/8000 ford./perc
  • 103 Nm 4000 ford./perc
  • Három fokozatban állítható kipörgésgátló
  • Blokkolásgátló
  • Négydugattyús, radiális, monoblock féknyergek
  • Minden paraméterében állítható USD első felfüggesztés
  • 4.8 l/100 km üzemanyagfogyasztés
  • Három dimenzióban állítható szélvédő
  • Nyomatékhatárolós (csúszó) kuplung
  • Megnövelt tengelytáv
  • 12 voltos csatlakozóaljzat
  • Informatív, multifunkciós műszerfal
  • 228 kg menetkész tömeg

Az ára ITT

Már láthatod a szalonunkban!

Hozzá kapható gyári SUZUKI kiegészítőket ITT! találod.

A motor tesztjét ITT olvashatod!